چگونه می توانید به یک عکاس حرفه ای تبدیل شوید

همه ما عکاسان که آیا ما با استفاده از دوربین های تلفن همراه، یک دوربین دیجیتال جمع و جور و یا DSLR. اما بسیاری از ما با این ایده در عکاسی به عنوان یک حرفه ای toyed. این 6 مرحله به شما نشان می دهد که چگونه هر کسی، با از خود گذشتگی و کار، می تواند یک حرفه ای در این منطقه سودآور ساخت (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید).

Rendered Image

جهت اطلاعات بیشتر در انتهای مطالب آدرس سایت مربوطه نوشته شده است .

 "در پشت دوربین گرفته شده توسط مورالس Admarie (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از مورالس Admarie)
گام 1 - چگونه می توان به تبدیل شدن به عکاس - تمرکز

اولین قدم در یادگیری چگونگی تبدیل شدن به یک عکاس است که به تصمیم بگیرد که آیا شما مایل به انجام آنچه مورد نیاز است. این تعهد، مقدار زیادی از کار، تمرکز، برخی از سرمایه گذاری و بارهای عمل کنند. شما نیاز به فداکاری. زمان و پول مورد نیاز خواهد شد. شما باید به هنر عکاسی به درستی یاد بگیرند. شما در یک نقطه خاص باشد - اتخاذ واقعا به عکاسی به عنوان حرفه خود را، شما نیاز به بالا بردن مهارت های خود را به یک سطح کاملا جدید و این کار را تمرین را. همچنین شما می خواهد چه نوع بازار در عکاسی قصد دارید به دنبال در نظر گرفتن نیاز دارند. عکس عروسی بسیار نافع است، عکاسی مد تلاش واقعی برای شکستن به. عکاسی خلوتگاه یک منطقه در حال رشد است و حتی عکاسی خانوادگی می تواند نان روی میز قرار دهید.
مرحله 2 - چگونه می توان به تبدیل شدن به عکاس - آموزش

با تشکر به این منبع فوق العاده به نام اینترنت است یک بار از آموزش در دسترس برای هر کسی که تعجب کنید که چگونه برای تبدیل شدن به یک عکاس، برخی از آزاد، برخی از پرداخت وجود دارد.

من می توانم سایت های مختلف را به شما توصیه به دنبال - مطمئن شوید که شما آنها را دوست در فیس بوک و یا اشتراک خوردها خود را به طوری که شما در بالای همه اطلاعاتی را که می خواهید برای شما فراهم می مونم.

سایت های سراسر اینترنت از جمله خود من یک منبع عالی برای شما خواهد بود.
مرحله 3 - چگونه می توان به تبدیل شدن به عکاس - تجهیزات

بنابراین، اگر شما واقعا می خواهید به یادگیری نحوه ی به تبدیل شدن به یک عکاس نیاز به رفتن به یک دوربین مناسب و معقول است.

سر به پایین خود را در فروشگاه محلی مگا و بم! هر دوربین همیشه و به مرد ایجاد شده شناخته شده است (فقط در مورد هر سطح قیمت) شما ضرب و جرح. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس به کسی که از پیشنهاد فروشگاه به شما کمک کند، آنها احتمالا نگاه آنها حتی فارغ التحصیل متوسطه و این تردید آنها تجربه عکاسی است.

یک نفس عمیق بکشید، و به شما اجازه هدایت از طریق برخی از انواع مختلف دوربین ها و سطوح مختلف از هزینه های مرتبط است. در پایان، شما باید آگاهانه تر مصرف کننده و شما می توانید کارمندان فروش را با دانش های اساسی خود را تحت تاثیر قرار دادن.
گام 4 - چگونه می توان تبدیل به یک عکاس - تمرین

پس .. ما به وضوح تلفظ به شما برای تبدیل شدن به یک عکاس در ... در حال حاضر کار شروع می شود.

بسیار شبیه دوست من درامر در اینجا .. حرفه ای از هر چیزی مربوط به هنر را به طول می کشد عمل! عمل. عمل!

چرا؟

عکس گرفتن بزرگ نیاز به تمرکز کامل در ترکیب خود را. باشید که آن را برای یک عروسی، ساقه مد، شات زرق و برق یا هر چیز دیگری، شما نیاز به سرودن عکس شما، موضوع خود را مطرح و حصول اطمینان از نتیجه خلاق.
گام 5 - چگونه می توان به تبدیل شدن به عکاس - بازاریابی و توسعه

شما باید یک برنامه مشخص در مورد چه نوع عکاس شما برنامه ریزی برای تبدیل شدن به. شما باید فقط دنده سمت راست، شما باید در آموزش سرمایه گذاری اطمینان حاصل شود که می دانید دقیقا همان چیزی است که شما انجام می دهید، شما باید هزاران ساعت در عمل به سر برد و خود را به معرض عکاسان حرفه ای قرار گرفته تا آنجا که ممکن است.

بعد چه؟ به منظور قرار دادن توفال چوبی یا سیمانی و غیره خود را به بالا و شروع به ساخت زندگی به عنوان یک عکاس شما باید خود را در بازار و ارتقاء خدمات خود را.
گام 6 - چگونه می توان به تبدیل شدن به عکاس - پشتکار

این رشته بسیار رقابتی است و شما باید واقعا در آن می چسبد اگر شما می خواهید به موفقیت است.

شما می توانند یاد بگیرند که چگونه برای تبدیل شدن به یک عکاس .. فقط این 6 مرحله فوق را دنبال!

درباره نویسنده:
دیوید Forder می نویسد برای howtobecomeaphotographer.info. سایت با جزئیات بیشتر در مورد تبدیل شدن به یک عکاس.
برای آموزش بیشتر، PictureCorrect پیشنهاد می کند:

اتمام رفتن طرفدار: چگونه می توان پول را از عکس شما توسط کینگمن کلی، یک بسته جامع است که با هم برای یک هدف قرار داده شده است، شما سود را به شور و شوق شما کمک کند. هدف شما ممکن است فقط برای برخی از پول اضافی و یا شاید یک حرفه ای تمام وقت، یا این کیت و پا زدن شروع به کار حرفه ای خود باشد. اگر شما راضی نیست آن است که کمک به عکاسی خود را در عرض 60 روز فقط آنها را می دانیم و آنها را از پول خود را به طور کامل بازپرداخت.

می توان آن را در اینجا پیدا کنید: کیت عکاسی حرفه ای

برو به کامل مقاله: چگونه می توان تبدیل شدن به عکاس

افکار خود را در این مقاله چه کسانی هستند؟ آواتار ها بحث و گفتگو در فیس بوک یا گوگل +

مقاله از: نکات PictureCorrect عکاسی

منبع مطالب :http://www.picturecorrect.com/tips/how-to-become-a-photographer



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 30 تير 1391 | 16:18 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.