نکات عکاسی کم نور بدون فلش

2.درک ISO
بیایید درک آنچه ISO است. ISO اندازه گیری و حساسیت دوربین های دیجیتال خود را به نور است. بازگشت به روز از دوربین های آنالوگ و لنز 35mm در فیلم های مختلف که دارای حساسیت های مختلف نور داشتند. اگر شما می خواهید یک فیلم که بیشتر حساس به نور بود، شما به معنای واقعی کلمه به سوئیچ کردن فیلم دوربین را قبل از شات بعدی شما.
دوربین های دیجیتال فائق آید. آنها اجازه می دهد شما را به مجموعه ای از ISO مورد نظر را به عنوان و معمولا در طیف وسیعی از صدها تعریف - 100، 500، 800، و غیره
و در اینجا قانون طلایی را به خاطر داشته باشید.تنظیمات ISO در دوربین شما اجازه می دهد تا نور بیشتری به سنسور آن دستگیر خواهد شد. این ارائه می دهد نور کم مشکل شما را در رویارویی است. حرکت نزولی در این است که شما نویز تصویر افزایش یافته است. بنابراین تصاویر شما ممکن است خارج از نوبت کمی دانه است.پایین تنظیم ISO در دوربین خود را به مقدار نور گرفته در سنسور دوربین را کاهش می دهد - اما شما می توانید کمتر دیجیتال سر و صدا ظاهر می شود.
چه این کار را برای کسانی که به گرفتن عکس در نور کم و عدم تمایل برای فعال کردن فلش چیست؟ خب، بدیهی است که - خم کردن ISO را به حداکثر. شما برخی از سر و صدای دیجیتال را به تصویر دریافت کنید - اما چیزی که ما نمی توانیم به مقابله با (پایین را ببینید)

 

..

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391 | 15:13 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.