نزدیک به ماکرو و کلوزآپ عکاسی (کتاب جدید)

صفحه راهنمای عکاسی ماکرو (برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید)
چگونه می توانید یک نسخه از:

تا یکشنبه شب، در صورت استفاده از کد های تبلیغاتی CLOSE4 زمانی که شما پرداخت، شما می توانید داشته از نزدیک فقط 4 $ و یا استفاده از کد CLOSE20 20 درصد به خارج زمانی که برای خرید 5 یا بیشتر کتابها را از چشم انداز هنر و مجموعه است. این کد در 11:59 (PST) 24 ژوئن، 2012 منقضی خواهد شد.

این را می توان یافت در اینجا: نزدیک به ماکرو و کلوزآپ عکاسی

برو به مقاله کامل: نزدیک به ماکرو و کلوزآپ عکاسی (جدید کتاب)

افکار خود را در این مقاله چه کسانی هستند؟ آواتار ها بحث و گفتگو در فیس بوک یا گوگل +

مقاله از: نکات PictureCorrect عکاسی

چه چیزی باعث عکاس؟

"چراغ" گرفته شده توسط جیمز الیوت (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از جیمز الیوت)

در نهایت آن را به پایین می آید که شما فکر می کنید. این کار یک مقدار مشخصی از تجهیزات را ندارد، چاپ، فروخته می شوند، مشتریان، و یا حتی تجربه شما را به یک عکاس است. آیا شما با یک آی فون ساقه، نیکون F6 و یا D4 آن چه مهم نیست - هر چند اگر شما تیراندازی با دوربین D4 و من از شما بسیار حسود است. اگر شما به طور مداوم از گرفتن عکس ها و تسخیر جهان را به خود و سپس شما یک عکاس است.

اگر نمایش مشخصات عمومی متوسط ​​است و یا اگر شما در حال تیر اندازی برای مشتریان در سراسر کشور مراسم عروسی، مهم نیست. چه ماده درایو و عشق خود را برای هنر است. یک عکاس بودن به این معنی است که جهان را به خود راه خود را.

عکس های خود را به شما پردازش و یا آنها را و آنها را به دوستان خود از طریق فیس بوک یا توییتر به اشتراک گذاری مستقیم؟ در هر صورت شما یک عکاس هستید.زیبایی در مورد عکاسی است که هر فرد که دارای یک دوربین است که توانایی ضبط منحصر به فرد از جهان اطراف آنها است. همه چیز در مورد به اشتراک گذاری و دوست داشتن هنر است.

"بانو در آسمان" گرفته شده توسط جیمز الیوت (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از جیمز الیوت)

شانس هستند اگر شما از خواندن این مقاله شما یک عکاس، یا حداقل به خوبی در راه خود را به تبدیل شدن به یکی. مبارک تیراندازی.

درباره نویسنده:
جیمز الیوت برنده جایزه عکاس و خالق از طریق لنز - وبلاگ هنر و فن آوری به سرپرستی خود و دیگران است. این سایت راهنمایی، الهام بخش هنر و هنرمندان برجسته را ارائه می دهد.

برو به کامل مقاله: چه چیزی باعث عکاس؟

افکار خود را در این مقاله چه کسانی هستند؟ آواتار ها بحث و گفتگو در فیس بوک یا گوگل +

مقاله از: نکات PictureCorrect عکاسی

شیکاگو از یک قایق با گذشت زمان عکاسی

ارسال شده در: 21 جون تا سال 2012 11:15 AM PDT

اگر شما همیشه می خواستم به یک تور در شیکاگو، در اینجا شانس خود را برای انجام این کار بدون نیاز به ترک همینطور نوه ها از خانه خود. فیلیپ بلوم ساخته شده است یک ویدیو timelapse شهر بادخیز با استفاده از کانن 60D خود را، که او را به بالای قایق با gorillapod سوار. به عنوان قایق ما را از طریق دریاچه میشیگان تا ساحل درایو Lakeshore هدایت، بیننده می تواند نشانه های مختلف از جمله اسکله نیروی دریایی معروف نقطه. عنوان این ویدئو ادامه می دهد، قایق کار می کند راه آن از طریق شهر از طریق آن سیستم کانال زرق و برق دار و به خلیج از آب تنها در زمان برای دیدن آتش بازی، سبک timelapse (برای کسانی که از شما خواندن این از طریق ایمیل، ویدئو می تواند شود دیده می شود در اینجا) :

آیا جلوه های صوتی شما متوجه به عنوان قایق زیر پل نقل مکان کرد؟ بلوم موسیقی متن استفاده می شود نرم افزار به ایجاد صدای swooshing که او بر روی موسیقی گذاشته، دادن برخی از صدای استریو جالب است. او به ضرب گلوله صدها نفر از هزاران هنوز هم عکس های لازم برای ایجاد ویدئو timelapse به طور کامل در حالت AV در ISO از 320 را از طریق Tokina 11-16mm لنز است.

..

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 21 تير 1391 | 11:3 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.