چگونگی گرفتن عکس از گل

عکاسی معماری: عناصر کلیدی

در یک مینی مستند بیرمنگام، آلاباما بر اساس عکاس معماری، کریس Luker، ما نه تنها گفت: اما نشان داده شده است چه نوع اندیشه و آماده سازی می رود به هر یک از عکس هایش. در این ویدئو شروع می شود با اعلان قدرتمند از معماری مشهور جهان نویسنده و منتقد، پل Goldberer، که شما می توانید به خواندن و شنیدن به طور کامل از طریق تماشای ویدیو زیر (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی دیده می شود در اینجا) :
"در جهانی که در آن تکنولوژی به ما اجازه می دهد تا در هر نقطه، سپس آنچه آن را به معنای جایی است؟"
این واژه ها قدرتمند هستند چه Luker تساوی الهام خود را از وقتی که او از عکاسی است. او احساس می کند آن کار خود را به عنوان یک عکاس معماری برای تعریف به معنای جایی است. هنگامی که در مورد معماری ترجمه به بیننده، Luker می گوید او برای آنچه که معمار است گفت: با طراحی خود را در راه همان شخص را در یک نقاشی نگاه کنند و پیدا کردن هدف هنرمندان به نظر می رسد. این است که ایده ای است که باید در عکس به تصویر کشیده شده است، نشان می دهد Luker. در انجام این کار، Luker به نظر می رسد برای عناصر کلیدی زیر است:
اطلاعات
بافت
نور
محیط زیست
زمان
عناصر
فصل
• مواد

 المان ها از عکس های معماری موثر
در ساخت این فیلم و در هنگام عکاسی معماری، Luker با استفاده از انواع لنزهای کانن 5D Mark II با جمله TS-E کانن 24 میلی متر f/3.5L II، کانن E 85 میلیمتری، f/1.8، و E کانن 50 میلی متر F / 1.8.ویرایش ویدئو با استفاده از نرم افزار برتر، قدرتمند پلت فرم ویرایش تصویری که همراه با فتوشاپ همراه، پس از اثر انجام شد، و بسیاری دیگر از موضوعات در Adobes خلاق استاد سوئیت.

فیلترهای عکاسی: انواع و موارد استفاده

"نارنجی" بدست توسط mawanmalvin ها (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از mawanmalvin)
فیلتر های بسیار دست کم گرفت، و این روزها از شما می توانید آنها را در بسیاری از عکاسان فتوشاپ اضافه کنید حتی آنها را امتحان کنید دیگر. با این حال، هنوز هم فیلتر نقش بسیار مهمی بازی می کنند و اگر شما می توانید درک چگونگی فیلتر کار می کنند و چه می توان آنها را برای استفاده می شود، شما قادر خواهید بود برای گرفتن عکس در راه شما هرگز تصور است.
تعدادی از فیلتر های که با استفاده از عکاس بیشتر از زمان و حتی ترکیبی از فیلتر های مختلف گاه گاهی مورد استفاده قرار گرفتن اثر مورد نظر وجود دارد. اندازه فیلتر در قطر لنز بستگی دارد و آنها معمولا مانند، 49mm، 52mm، 55mm، 67mm، 77mm، و غیره. شایع ترین فیلتر فیلتر UV که کاهش اشعه های مضر و اعمال به عنوان محافظ برای لنز است. همیشه باید یک فیلتر بر روی لنز شما داشتن فیلتر دریافت خراشیده خیلی بهتر از لنز خراشیده است.
در حال حرکت، اجازه دهید نگاهی به در فیلتر های مختلف و چه تأثیری می تواند ایجاد:
• پلاریزان فیلتر پلاریزه کاهش بازتاب فیلتر از آب و یا شیشه ای می دهد که نگاه ظریف و اشیاء به نظر نمی رسد بسیار براق است. همچنین افزایش رنگ و کدورت را کاهش می دهد. فیلترهای پلاریزه هنگام گرفتن عکس در داخل خانه بسیار مفید هستند. شما ممکن است را تجربه کرده اند که هنگامی که شما را تصویری از یک فرد از عینک چشم خود را نشان نمی دهند از انعکاس شیشه های خود، آنها را مبهم میسازد، یک فیلتر پلاریزه برش انعکاس و چشم افراد پنهان نخواهد شد هر است.
• فیلتر تراکم خنثی: این فیلترها را کاهش دهد مقدار از نور وارد دوربین می دهد که شما به نفع مصرف قرار گرفتن در معرض طولانی تر از آن خوب است اگر می خواهید برای گرفتن عکس از جاری شدن آب مانند آبشار، و یا جریان، تصویر حاصل خواهد شد آب بسیار صاف است. این فیلترها در 0.3، 0.6، و 0.9 می آیند، که F-توقف را کاهش می دهد 1، 2 و 3 بود.
• گرم و خنک کننده فیلترها: این فیلترها، مفید تر بودند، و در هنگام استفاده از فیلم، دوربین های دیجیتال با این حال، استفاده از این فیلتر تا حدودی کار برکنار شده است شما می توانید تعادل رنگ سفید با توجه به نیازهای خود تنظیم می شوند و طول می کشد که مراقبت از گرما یا سرد.
• فیلترها وسایل جانبی: این در قرمز، آبی، سبز، و آن رنگ خاص را افزایش می دهد. یک فیلتر قهوه ای نیز، که باعث می شود یک نگاه قدیمی، با این حال، این فیلتر تبدیل شده است کار برکنار شده و همچنین از شما می تواند قهوه ای از نرم افزار ارتقاء تصویر و حتی از دوربین های دیجیتال خود را اضافه کنید. با این وجود عکاسان بسیاری ترجیح می دهند نگاه معتبر استفاده از یک فیلتر بر سر softwware.
• فارغ التحصیل فیلترهای رنگی: این فیلترها می توانند عکس های چشم انداز نگاه کنید حتی زیبا تر، شما می توانید آسمان میشن، یا شما می توانید طلایی واقعا زیبا اضافه کردن به غروب خورشید و یا طلوع آفتاب. این فیلترها در انواع رنگ (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید) آمده است.
فیلتر بسیاری دیگر نیز، از قبیل مادون قرمز برای عکس های کلان، اثرات ستاره، رنگ دوگانه، اثر نرم و دیگر فیلترهای اثر خاص وجود دارد. با این حال، بسیاری از این اثرات با استفاده از فتوشاپ و یا برخی دیگر از نرم افزار ویرایش عکس با نتایج مشابه را می توان به دست آورد. در اینجا این است که یکی دیگر از مقاله جالب در مورد انواع مختلف فیلتر: http://www.ehow.com/facts_5180748_types-lens-filter.html. من استفاده از فیلترهای پلاریزه، فیلتر تراکم خنثی و فیلترهای رنگی مدرج با DSLR ها را توصیه کند.
درباره نویسنده:
جیمز جانسون نویسنده متخصص آنلاین است و عشق عمیق و شور و شوق برای عکاسی است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | 8:55 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.