چند نکته درباره ژست دادن خانم های ورزشکار در عکاسی

تا در حالتی عضلات خودشان را سفت کنند.  شما از مدل بخواهید که این کار را نکند,  افراد ورزشکار ذاتا شانه های پهن تری دارند,  در هر شرایط سر شانه ها و عضلات بازو نباید منقبض شده باشند.

نکته دوم
خطوط انحنای بدن را به تصویر بکش
ید.

مدل های عضلانی,  مثل مدل های معمولی,  خطوط انحنای کمتری در بدن دارند و به جای آن بدن را با فرم و شکل عضلات ساخته اند,  به خاطر داشته باشید که برای نشان دادن ظرافت ها, ما به خطوط انحنای بدن نیاز داریم,  پس بنابراین اگر مدل شما فاقد خطوط انحنا میباشد,  شما با ژست دادن باید آنها را ایجاد کنید.
مثلا,  باسن عضلانی مدل که فقد خطوط منحنی است را با دادن ژست ایستادن یک طرفه میتوانید با قدری ظرافت به تصویر بکشید , در این حالت پایین تر اوردن  یک شانه  و قرار دادن دست دیگر بر روی شکم چند خط انحنای زیبا در بدن مدل ایجاد می کند  , به تصویر زیر دقت کنید,  بهتر متوجه عرایضم خواهید شد.


در شرایطی که اشاره شد از زوایای مختلف عکاسی بفرمایید تا بهترین تصویر را به دست آورید.
در مرحله از مدل بخواهی کمی زانوی خود را خم کند,  این خم کردن زانو,  خطوط انحنای بیشتری را برای شما به وجود می اورد,  حتی نتوانید از مدل بخواهید همزمان با خم کردن زانو,  یک پا را جلوی پای دیگر قرار دهد. اینها تکنیک هایی هستند که شما را به سمت دست یافتن به خطوط انحنای بیشتر راهنمایی می کنند.


در تصویر فوق,  به حالت دستها,  خمیدگی زانو,  طرز قرار گرفتن پاها, سمت نگاه مدل، توجه بفرمایید.

نکته بعدی اینکه
در کادر بندی دقت بفرمایید.


با استفاده از کادر بندی مناسب,  شما کارهای زیادی میتوانید انجام دهید,  شانه های پهن مدل شما در کادربندی بخوبی دیده میشوند,  از مدل بخواهید سر را به سمت یکی از شانه ها بچرخاند,  قدری رو به پایین نگاه کند, باسن را به سمت دوربین بگرداند,  این ژست به نرم شدن بدن مدل و اشکار شدن ظرافت ها به شما کمک می کند. 
لطفا از زوایای مختلف عکاسی نمایید.


در تصویر فوق به حالت دست,  سمت نگاه مدل,  بیرون دادن شانه دقت فرمایید, هیچ انقباض عضلانی در بدن این مدل ورزشکار دیده نمیشود.

اینها نکات ابتدایی برای شروع عکاسی از یک مدل عضلانی می باشند.  بنا به موقعیت و با استفاده از قدرت خلاقیت شما می توانید روشهای بهتری را نیز به دست بیاورید.

منبع مطالب : کانال تلگرام portraitphotography




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: "خطوط"انحنای"

تاريخ : پنج شنبه 1 آذر 1396 | 9:0 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.