ژست عکس پاییزی برای کودکان

فرمت jpeg حجم زیادی را اشغال می کند اما در هنگام ویرایش عکس دستتان برای ادیت و رفع مشکلات احتمالی در عکاسی باز است.

کودکان کمتر نسبت به بزرگسالان زیر بار ژست گرفتن می روند. سعی کنید علاوه بر ژست دهی از آنان چند عکس به صورت ناگهانی یا کاندید بگیرید. مطمئن باشید از نتایج به دست آمده راضی خواهی بود.

برای به دست آوردن بک گراندی محو می توانید از دریچه دیافراگم باز مانند f2.8 استفاده کنید. اما اگر می خواهید تمام یک لوکیشن پاییزی را در کادر خود داشته باشید باید از دریچه دیافراگم بسته با اعدادی مانند f8 استفاده کنید.

برای به دست آوردن بهترین نتیجه از عکاسی خود سعی کنید با کودک ارتباط برقرار کنید. قبل و در حین عکاسی با او به گفت و گو بپردازید. به این ترتیب از میزان استرس او کاهش یافته و می تواند به عکاسی کردن شما نیز کمک شایانی بکند.

از عکاسی کردن در ساعات طلایی غافل نشوید. بعد از طلوع خورشید و نزدیک به غروب شما می توانید بهترین نور را برای عکاسی در دسترس داشته باشید. اما از آنجا که این ساعات سریع تغییر می کنند بهتر است از قبل لوکیشن مدنظر برای عکاسی را تعیین کنید تا فرصت عکاسی در این ساعات را از دست ندهید.

با هم مجموعه ژست عکس پاییزی برای کودکان را در زیر تماشا می کنیم. اگر به عکس ها توجه کنید متوجه می شوید که از تمام مواهب زیبای پاییز برای عکاسی استفاده شده است. برای اینکه عکاسی کردن از کودکان برایتان آسان و لذت بخش تر شود سعی کنید اسباب بازی ها و لوازم مورد علاقه او را نیز وارد جریان عکاسی خود کنید.

منبع مطلب : http://vizorio.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: "کودکان"لوکیشن"گراندی"محو"

تاريخ : پنج شنبه 15 آبان 1396 | 9:0 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.