کار روی عکس ها در درون دوربین

تنظیم و نام گذاری عکس ها بعضی ار دوربین ها از نام گذاری استاندارد استفاده می کنند ، یعنی یک فایل عکس را با یک حرف و سه یا چهار شماره نام گذاری می کنند . زمانی که ارقام تمام شدند ، مجددا" دوربین از صفر شروع می کند .

 بعضی دیگر از مدل ها به محض اینکه کارت حافظه جدید را در آن می گذارید ، کنتور شماره عکس صفر می شود و شماره ها از نو شروع می شوند . در این گونه مدل ها زمانی که عکس های خود را از دوربین به کامپیوتر منتقل کنید ، خطر این وجود دارد که عکس های هم نام سابق حذف و عکس های جدید جایگزین آنها شوند .

 به این دلیل حتما" کنترل کنید که آیا دوربین شما می تواند شماره پشت سر هم به عکس ها بدهد ، بدون اینکه کنتور آن صفر بشود یا نه ، یک راه مناسب جهت مقبله با این خطر ، این هست که عکس ها را در پوشه های خاص خود ذخیره کنید و همه عکس های قدیمی و جدید در یک پوشه ذخیره نشوند .

پاک کردن عکس ها

 عکس های ناجور و نامطلوب را می توانید بلافاصله پس از رویت حذف و پاک کنید . همچنین می توانید در پایان یک روز همراه با عکاسی ، عکس ها را یک به یک رویت کنید و آنهایی را که نمی خواهید ، پاک کنید . به طریق می توانید جا برای عکس های جدید خود ایجاد کنید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: "پوشه"رویت"پاک کردن"

تاريخ : یک شنبه 22 تير 1395 | 8:0 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.