پیگیری و ورزش درست است : نکته مهم در عکاسی

2. استفاده از یک دوربین با سرعت فریم خوب

برای بسیاری از رویدادهای شما یک دوربین با سرعت پشت سر هم قاب خوب می خواهم تا زمانی که لحظه ای شما را به ضبط مایل می رسد شما فقط نگه شاتر پایین و دنباله ای از تصاویر. تفاوت تنها نیم ثانیه می تواند باور نکردنی است. اگر شما را در پرش ارتفاع به عنوان مثال زمان بین خروج از زمین و فرود از طرف دیگر از نوار می تواند کمتر از یک ثانیه. با داشتن یک نرخ فریم بالا شما باید قادر به گرفتن تصویر که در آن بلوز آرک پشت خود را بیش از نوار است.


3. اطلاعات در مورد محل فکر کنید

در مرحله اول، دریافت مجوز رسمی، بنابراین شما قادر به دور زمین سرگردان. اما مطمئن شوید که شما آگاه شما می توانید و نمی تونم بروید. رویدادی خاص، به ویژه حوادث پرتاب مانند چکش، دیسک، ضربه و پرتاب نیزه نیازهای ایمنی خاصی است که شما باید از ایمنی خود و دیگران خود را آگاه داشته باشد. در حال برخورد با نیزه یکی از راه های مطمئن شوید که از خراب بقیه عکس های روز شما است. اگر شک به دنبال حرفه ای دیگر در اطراف، اما به یاد داشته باشید قوانین و مقررات عکاسان در مقابل عکاس دیگری ایستاده است. مکان های خاصی است که مشترک را به ایستادگی، از جمله مسیر به سمت پایان 100M یا در مورد 10M را از شن و ماسه برای پرش طول وجود دارد. اگر شما به دنبال برای کار خلاق تر و نه تجاری که بدون شک می خواهد به در مورد مکان های دیگر فکر می کنم.


4. سریع برو برای سرعت شاتر

به یاد داشته باشید که شما در حال فیلم برداری عکس های عمل چیز در حرکت و نه به سرعت. بنابراین شما نیاز به یک سرعت سریع شاتر برای ثبت لحظه تا آن را به تولید یک تصویر تیز. به طور معمول با استفاده از سرعت حداقل 1/320 ثانیه فکر می کنم. رویدادهای خاصی است که در آن مقدار زیادی از جنبش وجود خواهد سرعتهای بالاتر شاتر نیاز دارید.


5. سرعت ISO

با استفاده از حداقل سرعت ایزو است که اجازه می دهد تا شما را به استفاده از سرعت شاتر شما را با حداکثر دیافراگم شما نیاز دارید. مگر در مواردی که آن روز، جایی که ابرهای در حال حرکت به سرعت در مقابل آفتاب تغییر شرایط قرار گرفتن در معرض نظر قرار دادن دوربین به کتابچه راهنمای کاربر. ASA 400 کمترین تنظیم سرعت فیلم، با 800 و 1000 ایزو نسبتا شایع است که احتمالا.

6. تمرکز

اگر دوربین دارای یک حالت تمرکز حالت سروو و سپس دوربین را به که، به ویژه برای رویدادهای آهنگ. در غیر این صورت در نظر prefocusing در یک نقطه خاص و با در نظر گرفتن تصویر در لحظه ای مناسب است. در حالت تمرکز خودکار سعی ردیابی هدف قبل از گرفتن عکس اجازه می دهد تا دوربین را به تمرکز و نه تنها فشار دادن شاتر پس از آن انتظار تا زمانی که لنز تمرکز قبل از عکس گرفته شده است.


7. دریافت monopod

همانطور که شما با استفاده از یک لنز بلند کوچکترین حرکت دوربین اغراق آمیز است. Monopods شما را قادر به آرام نگه داشتن دوربین برای کمک به جلوگیری از لرزش دوربین تیرگی. اکثر مردم به یک سه پایه با این حال این تمایل به غیر عملی است.


8. اگر در شک - شوت

این هزینه چیزی را به عکس های دیجیتال بر خلاف فیلم های سنتی است. اگر شک گرفتن عکس، شما همیشه می توانید تصاویر بعد از دور انداختن اما شما فقط ممکن است عکس از بازی دریافت کنید.


9. احترام به مقامات و ورزشکاران

این رویداد که شما در حال عکاسی است برای ورزشکاران برای شما. نمایش ورزشکاران احترام سزاوار آنها است و همچنین هر دستورالعمل مقامات ممکن است اطاعت کنند. شما می خواهید برای ساخت تا شهرت به عنوان یک عکاس مهربان است که کمک می کند تا انتشار این رویداد، کسی نیست که در یک درد است و .


10. مطمئن شوید که شما

باتری های یدکی، کارت حافظه، لنز تمیز کردن مواد، لباس و تجهیزات اگر آن را شروع می شود به باران و یا آفتاب برای شما اگر آن را گرم و آفتابی است و تعداد زیادی از کارت های کسب و کار. این فهرست واقعا بی پایان است، اما به یاد داشته باشید همچنین که شما باید برای حمل تجهیزات اطراف با شما.


11. دانش است که رقابت

این کمک می کند اگر شما با موضوع شما تیراندازی آشنا هستند. اگر شما در دو و میدانی مشتاق شما احتمالا می دانید که ستاره هستند و به احتمال زیاد به ارزش عکاسی. دانستن که به احتمال زیاد به عبور از خط اول باعث می شود زندگی بسیار ساده تر با قرار خود را در محل مناسب است. بیشتر دو و میدانی حوادث در همان زمان انجام آن، بنابراین شما می توانید هر دو رویدادی میشه و حوادث مسیر را پوشش نمی دهد. دریافت برنامه از برگزارکننده این رویداد به نشان دادن بار و شرکت کنندگان در این حوادث.


12. انتظار غیر منتظره

آیا عقل خود را در مورد شما. آماده باشید تا به سرعت در حال تغییر آنچه شما تیراندازی، بیان در دیگران صورت وقتی که متوجه آنها یک رکورد، hurdler که جلب مانع با پای خود می رود و پرواز، پرتاب کننده دیسک است که سفر و سقوط از دایره شکسته اند. شما را پیدا خواهد کرد این است که تا این حد هم وجود دارد که شما نمی قادر خواهد بود را به همه چیز در آن وجود دارد. تماشاگران با این حال خوب است در دادن هشدار به شما چیزی قابل توجهی اتفاق می افتد است.

منبع : http://www.picturecorrect.com/tips/track-and-field-sports-photography-tips

 

آموزش عکاسی دیجیتال 4 جلسه در ماه در روزهای جمعه

جلسه ای 20000 هزار تومان

به طور عملی و در محیط باز برگزار می شود.

پیامک  از طریق : 09388500497


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 22 مهر 1393 | 9:34 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.