7 نکته برای گرفتن تصاویر بزرگ در سفر

 

3. عکس مردم محلی

مهم نیست که شما در جهان سفر، یاد بگیرند که چگونه برای گفتن چیزهای اولیه مانند، "ممکن است من لطفا عکس خود را؟" در زبان محلی. ارائه به ارسال آن شما یک کپی عکس. مطمئن شوید که به یک نوت بوک کوچک و یا مداد به نوشتن نام، آدرس، و یا ایمیل.

4. به دنبال منحصر به فرد و عکس کاندید

عکس های کاندید در هنگام سفر بهترین هستند، اما پرتره های گاه به گاه از خانواده در مقابل نمایش های دیدنی و جذاب و نشانه معروف بخشی از تقریبا در هر آلبوم تعطیلات. فراموش نکنید که برای در تصاویر تعطیلات بیش از حد با استفاده از تایمر و یا شاتر از راه دور.

همیشه تصاویر از چیزهایی را که علاقه شما به جای گرفتن عکس از همه چیز "شما را به" مانند آن نشان داده شده است در کارت پستال در فروشگاه هدیه. شما همیشه می توانید انتخاب کنید تا برخی از کارت پستال برای اضافه کردن به هدایای تعطیلات خود را. افراد منحصر به فرد را تصاویر سفر بزرگ، بنابراین نگاه کردن به این فرصت ها.

5. یاد داشته باشید که هر عکس دارای یک داستان

شما ممکن است بخواهید داستان تعطیلات خود را به بگویید با استفاده از عکس های خود را از زمان شما را به بازگشت به خانه خود را ترک، بنابراین مطمئن شوید که به تصرف این لحظات، بیش از حد. شامل برجسته مانند همسایگان اردوگاه خود را، یک غذای غیر معمول شما تا به حال، فعالیت ها، نگاه در چهره یکی از اعضای خانواده در زمانی که او چیزی برای اولین بار دیدم. هنگامی که شما به خانه و در همه از عکس ها نگاه کنید، انتخاب این تصاویر که به بهترین وجه منعکس کننده سفر خود را و قاب آنها را بر روی دیوار خود را به یاد داشته باشید.

6. دریافت کودکان و نوجوانان در قانون

اگر شما در حال سفر با کودکان، به هر کودک یک دوربین و آنها را تشویق به گرفتن عکس ، بیش از حد.

7. آگاهی از تدارکات دوربین باشید

اگر شما به نزدیکی و یا در اقیانوس می شود، را یک دوربین ضد آب. سازمان دیده بان برای آب نمک و شن و ماسه به عنوان آنها می توانند ویران در دوربین خود انتقام.

به یاد داشته باشید که هر تصویر تبدیل خواهد شد به خوبی. حتی عکاس چاشنی گرفتن عکس بد را از زمان به زمان. بهترین راه حل این است که به همراه کارت حافظه اضافی و یک راه برای آپلود عکس های خود را هر روز در حالی که تو می روی.

و فراموش نکنید که برای آماده سازی دوربین خود را برای روز بعد توسط شارژ باتری و جایگزینی کارت حافظه است. با انجام این کار، شما آماده برای رفتن در صبح است!

همانطور که می بینید، در نظر گرفتن سفر و تعطیلات تصاویر بزرگ می تواند بسیاری از سرگرم کننده و نسبتا آسان تنها با پیروی از این هفت راهنمایی. در زمانی که شما بازگشت به خانه شما خواهد شد بسیاری از تصاویر فوق العاده برای به اشتراک گذاشتن با دوستان و خانواده خود را داشته باشد.

آموزش عکاسی دیجیتال 4 جلسه در ماه در روزهای جمعه

جلسه ای 20000 هزار تومان

به طور عملی و در محیط باز برگزار می شود.

پیامک  از طریق : 09388500497


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 12 مهر 1393 | 17:8 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.