10 نکته موفقیت آمیز برای حیوان خانگی عکاسی بهتر

3. ضبط پویایی

برخی از جهت ها را به حیوان خانگی خود را به طوری که شما می توانید عبارات کاملا تصرف. را پرش حیوان خانگی خود را نسبت به شما و شما می توانید پویایی خود را به زیبایی فیلم برداری کنید. همچنین سعی کنید به ویژگی های تیز از حیوان خانگی خود را که باعث می شود خروجی عکس خود قابل توجه تمرکز می کنند.

4. تمرکز موضوع در چشم

مشابه به عکاسی پرتره انسان، شما را به حفظ تمرکز شدید در چشم. این مهم است که به عکس شما را احساس قوی و روح. به علاوه، برخی از حیوانات خانگی باید چشم بسیار قابل توجه است که در رنگ و الگوی متفاوت باشد. داشتن تمرکز نرم در چشم قطعا باعث خواهد شد تصویر شما هیچ تفاوتی ندارد از یک تصویر کلی.

5. احساسات را تاثیر بزرگ

دریافت برخی از ضربه با نشان دادن شخصیت واقعی از حیوانات خانگی شما. حیوان خانگی شما ممکن است شایان ستایش، تنبل و یا فعال و یک عکس می توانید داستان های انتقال. چگونه سگ تنبل خود را به نظر می رسد؟

6. سعی کنید زاویه و شات های مختلف

آیا چوب به روش های عادی خسته کننده از عکاسی یک موضوع. سعی کنید زاویه های مختلف، روش ها و آهنگ ها. شوت از سطح چشم های مختلف، ساقه از بالا، ساقه از پایین و یا شما فقط می توانید همه نوع رویکرد و زاویه ای است که از ذهن شما می آید را امتحان کنید. نترس از قواعد. به یاد داشته باشید این، هیچ قانون در عکاسی وجود دارد.

 7. برای پاک کردن سابقه و هدف نگاه

شما تا به حال از KISS شنیده؟ خوب من تصور خود من و من عاشق می گوید آن را به عنوان آن را ابلهانه ساده. راز های کلیدی یک عکاسی خوب ساده است. آیا ظرف غذا تا تصویر خود را با پس زمینه ای زشت. پس زمینه تمیز را انتخاب کنید به جای. برو برای پس زمینه که تنها حداکثر دو رنگ، کنتراست به موضوع و تمیز. است تفاوت زیادی وجود دارد که شما شروع به درک این مطلب. بنابراین، در حال حاضر عمل می کنند.

8. استفاده از غرفه

حیوانات خانگی شما می تواند بازیگوش و فعال است. چرا برخی از آنها را هم خوب بازی در جلسه عکاسی خود را به من بدهید. شما می توانید تقریبا هر چیزی استفاده کنید.

9. بستن به گلوله

کوه در لنزهای طولانی خود را بروید و برای نزدیک کردن عکس. هیچ چیز جالب تر از جزئیات زیبا از حیوان خانگی خود را در نزدیک کردن عکس وجود دارد. قاب آن را به سادگی و ببینید که چگونه از آن می رود. شما ممکن است افتخار و یا به شدت تحت تاثیر خود را هنگامی که شما از توپ به درستی دریافت کنید. چگونه من می دانم؟ این برای من اتفاق افتاده دو بار.

10. تمرین، تمرین و تمرین

هیچ میانبر در گرفتن یک عکس خوب وجود دارد. همه شما باید انجام دهید این است که برای حفظ تیراندازی و تجربه. تمرین حیوان خانگی خود را برای تصاویر ثابت مکرر عکاسی به طور خودکار اجازه خواهد حیوان خانگی خود را برای رسیدن به آن استفاده می شود و همکاری با آن است. به یاد داشته باشید. خلاقیت بیشتری بدست آورید با تلاش زاویه و عکس های متفاوت است.

 

آموزش عکاسی دیجیتال 4 جلسه در ماه در روزهای جمعه

جلسه ای 20000 هزار تومان

به طور عملی و در محیط باز برگزار می شود.

پیامک  از طریق : 09388500497

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 21 تير 1393 | 13:27 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.