حیاط خلوت نکته مهم در عکاسی


مشاهده

سفر به آفریقا و یا آلاسکا راه آشکار برای گرفتن تصاویر بزرگ چشمگیر است، اما بسیار گران است. درام در حیاط پشتی منزل خود می تواند به همان اندازه چشمگیر است اگر شما می دانید به کجا و چه به دنبال. روشنایی همه چیز است. یاد بگیرید برای دیدن نور و موقعیت خود را به جذب نور طبیعی در حالت چاپلوس ترین آن.


 چه منظورم این است که؟ اکثر مردم با نور طبیعی پشت سر آنها ایستاده است به طوری که آنها عکاسی به یک صحنه با نور آب گرفتگی. این نور برای افشای سریع بزرگ است، اما تمایل به "صاف" یک صحنه به دلیل همه چیز را تا به شدت و روشنایی همان. اگر شما خودتان را به طوری که شما در حال تیراندازی به نور طبیعی ایجاد بسیار دراماتیک "پشت نور" است که شکل و فرم بسیار بیشتر است.

سعی کنید به راه اندازی ترکیب در یاب دیدگاه خود را به طوری که مناطق روشن بیش از مناطق سایه دامان. این حس فوق العاده از عمق در عکس خود ایجاد کنید. با هم تداخل دارند نیز کنتراست قوی در ترکیب ایجاد کنید و تمایل به کمک به حس فرم در عکس خود. با توجه به شات همین کار را با تنظیمات مختلف قرار گرفتن در معرض همچنین به شدت در عکس خود را تغییر کیفیت نور. این تمرین خوبی برای گرفتن چندین عکس مختلف با زیر معرض و بیش از تنظیمات معرض به مطمئن شوید که شما به استودیو با حداقل یک شوت زیبا کاملا در معرض بازگشت است.

به دنبال چیزهایی است که می تواند شخصیت یا درام به عکس خود اضافه کنید. خطوط جهت کمک به ایجاد حس حرکت در عکس شما. موقعیت خود را به گرفتن عکس با خطوط قوی بصری که از طریق عکس خود سفر است. این به این معنی که خط باید از یک طرف از عکس خود را وارد کنید و عکس ها را در یکی از سه ضلع دیگر از عکس را ترک کنید. خطوط مورب ترین سازنده برای رسم بیننده را به عکس خود و ایجاد عمق. خطوط نیز می تواند با تغییر در نور (نور به سایه)، لبه دو جسم جلسه، تغییرات مربوطه به اهنگ صدا و گرم به تغییرات سرد ساخته شده است.

 

یاد بگیرید به ضبط کارهای ساده

به دنبال گذشته آشکار است و دیدن شگرف در چیزهای کوچک و ساده. من صدها نفر از انبارهای قدیمی و تجهیزات کشاورزی در طول سال عکس و برخی از کسانی که عکس مرجع برای بسیاری از قوی ترین قطعه های هنری من شد. اشیاء قدیمی و مسن ایجاد یک حس نوستالژی در عکاسی خود را. وقتی که من همیشه یک انبار قدیمی اولین چیزی که من فکر می کنم این است: "آنچه که انبار کاه و جو و کنف و غیره قدیمی می تواند به ما بگویید" را ببینید. گاهی اوقات آن است که آنچه شما در حال عکاسی است که شخصیت خود و جذابیت. این کاراکتر یا جذابیت و سپس ترجمه را به "خلق و خوی" یا "حضور" و زندگی در عکس شما ایجاد می کند.

انبارهای تنها چیزی که با درخواست تجدید نظر طبیعی به مردم، آسمان های رنگارنگ نیست، آلیاژها زمینه های سبز، آبشارها، پر حرف بروکس همه را یک "شخصیت" خاص به آنها این است که طبیعی و جالب توجه است. استخر یک محل بزرگ برای نه تنها تنظیمات، اما حیات وحش. حوض من ارائه می دهد یک پرده نقش دار از رنگ، فرم، جهت خط، کنتراست و اشکال است. من تقریبا در هر بومی مرغ نغمه سرا به منطقه من عکس. آبشار کوچک یک نقطه حمام مورد علاقه برای آنها است. علاوه بر پرندگان، قورباغه ها، راکون، روباه، گوزن، سنجاب، سنجاب و غیره و غیره.

کلید به مشاهدات این است که هرگز متوقف دنبال. در همان صحنه می تواند بسیار متفاوت در زمان های مختلف روز. تغییرات رعد و برق، تغییرات آب و هوایی، تغییرات خلقی. فراتر از "هنجار" نگاه کنید و یاد بگیرند برای دیدن زیبایی اصلی این است که در همه چیز در اطراف ما. انسان واقعا خوشبخت ترین از همه گونه چرا
که ما هر دو قدرت را به دیدن و قدرت به درک!

 

لینک ویژه : http://www.angelfire.com

اتحادیه عکاسان آماتور

 

 

منبع عکس : http://photo13.edublogs.org

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392 | 18:37 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.