نکاتی برای استفاده از سایه ها در عکاسی

از این استفاده از سایه خواهد بود غروب دراماتیک که در آن خورشید در مشت از طریق شکاف ها در ابرها ایجاد مناطق نور که توسط مناطق تاریک که در آن پوشش ابر سنگین است احاطه شده است.

کانون

سایه ها را می توان به طور موثر مورد استفاده قرار گیرد به منظور جلب توجه بیننده.سایه کمک به تمرکز توجه بیننده را با از بین بردن جزئیات از بخش های کم اهمیت تر از تصویر. یک نمونه از این خواهد بود یک پرتره چشمگیر است که با استفاده از نور به چشم از موضوع روشن اما اجازه می دهد تا بقیه صورت به سایه عمیق سقوط. سایه کمک خواهد کرد برای مخفی کردن جزئیات چهره. بنابراین، توجه بیننده را به چشم از موضوع کشیده شده است.
کارگردانی توجه

سایه ها را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای هدایت توجه بیننده را. دلیل این است که سایه ها اغلب یک شکل. هنگامی که به شکل سایه به مرکز مورد علاقه در یک عکس، سایه توجه بیننده را به مرکز از علاقه مستقیم. در مقابل، سایه می تواند منطقه نور که اشاره به مرکز مورد علاقه را احاطه کرده است. در هر صورت، عکس تقویت به عنوان مرکز مورد علاقه با استفاده از سایه تقویت.
فرم آشکار

یکی از شایع ترین استفاده از سایه ها است فرم آشکار است. این روشها اغلب شامل خورشید، در یک زاویه کم به افق، ریخته گری سایه های طولانی در سراسر زمین است. هر گونه بی نظمی در شکل موضوع یا زمین خواهد بزرگ شود. یک مثال از این استفاده از سایه خورشید کم ریخته گری سایه های طولانی در سراسر تپه های شنی درست قبل از غروب آفتاب خواهد بود.
بافت آشکار

مشابه به صورت آشکار، سایه ها را می توان مورد استفاده قرار گیرد را به فاش کردن بافت است. باز هم، این اغلب شامل خورشید، در یک زاویه کم به افق، سایه های ریخته گری در سراسر موضوع یا زمین. تفاوت اصلی این است که عکاس در نزدیک حرکت می کند به تأکید بر بافت از یک شی نه که فرم است. به عنوان مثال با استفاده از سایه ها را به فاش کردن بافت را می توان با استفاده از تنظیم خورشید به تاکید بر ریز موج ها در شن و ماسه از ساحل.

عکاسی از کوه نوردان می تواند روی حیله و تزویر. عکاسی با strobes در محل می تواند روی حیله و تزویر. عکاسی در شب می تواند روی حیله و تزویر. اما اگر نه یکی از کسانی که در حال به چالش کشیدن به اندازه کافی به تنهایی، سعی کنید انجام هر سه، در یک بار. این همان چیزی است که آخرین پروژه عکاس ری Demski شامل. و اگر آن را نشانی از صدا نیست سخت به اندازه کافی همه آماده است، او همچنین کوه نوردان عکسبرداری روی یخ که فقط می تواند به عنوان آب و هوای بسیار بسیار سرد در نظر گرفته شده (برای کسانی که به خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو در اینجا دیده می شود):

Demski و خدمه اش با کت گرم و پف کرده و دستکش ضخیم، صرف روز سراغ از محل و راه اندازی چراغ برای شلیک کنید، اما آن را تا زمانی که خورشید پایین می رود که دوربین بیرون می آید. به یاد داشته باشید که Demski و افراد خود را حرفه ای هستند و که این نوع از ساقه باید فقط هر کسی محاکمه نشده است. در واقع، حتی اگر شما در حال کار با حرفه ای، مقدار خوبی برنامه ریزی باید همیشه از قبل به طوری که شما آماده برای هر نوع از وضعیت هستند. در اینجا برخی از چیزهایی که در ذهن داشته باشیم در حالی که در محل کار در موقعیت های خطرناک عبارتند از:

     
همیشه یک کیت پزشکی - برای جراحات جزئی مانند بریدگی و خراش، همیشه خوب است به چند باند ایدز و تمیز کردن وسایل برای جلوگیری از عفونت یا آسیب بیشتر است. کیت پزشکی نیز باید هر دارو خدمه یا مدل های خود را نیاز دارند و داروهای اورژانس برای چیزهایی مانند آلرژی زنبور عسل داشته باشد.
    
آیا پشت طرح تا برای موارد اضطراری پزشکی - قبل از تیراندازی پیشآهنگی منطقه. اطمینان حاصل کنید که تلفن همراه خدمات و / یا راه حمل و نقل برای گرفتن کسی به بیمارستان باید یک تصادف رخ می دهد وجود دارد.
    
پوشیدن لباس مناسب - در اکثر موارد، این یک مسئله بزرگ است. اما اگر شما در حال عکسبرداری در منطقه مانند در برگ Demski، لباس مناسب مهم است. آخرین چیزی که شما می خواهید یکی از خدمه خود را برای شروع مبتلا به هیپوترمی است.
    
ارتباط برقرار کردن - اگر خدمه خود را به پخش می شود، مطمئن شوید که هر کس می تواند و با یکدیگر ارتباط برقرار خواهد کرد. اگر آنها بیش از حد برای فریاد، خرید برخی از فیلم ناطق دستگاه مخابره ارزان است. اطمینان حاصل کنید که شما می دانید که در آن هر کس است، و کسی بگویم اگر شما تصمیم به رفتن در جایی دیگر.

 

لینک ویژه : http://www.picture.com

اطلاعاتی برای عکاسان مبتدی

 

منبع عکس : http://photo13.edublogs.org

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392 | 11:39 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.