پایه روشنایی: عکاسی پرتره حرفه ای _ مطالب بیشتر در ادامه مطلب ببینید

انتخاب پس زمینه مناسب برای عکس خود 

این یک بخش حیاتی از هر عکاسی راه اندازی شده است و نیاز به توجه مناسب است. این می تواند باعث شکست و یا ترکیب، احساس و پویایی از یک عکس. آیا شما هنوز هم در مورد اهمیت در انتخاب پس زمینه مناسب مطمئن نیستید؟

در مقاله زیر، من می خواهم را به توجه شما را به دو عامل مهم است که ما تمایل به شکست به این نکته توجه در هنگام انتخاب یک پس زمینه. این می تواند برای هر دو شاخه های عکس در فضای باز و سرپوشیده اعمال می شود، هر چند از آنجا که بسیاری از کار من انجام شده است در خارج از منزل، من به طور عمده در شرایط فضای باز.
بیش از حد سر و صدای پس زمینه

از تجربه من، من آموخته اند که یک عکس ساده تر بهتر است. به این معنا، هنگامی که تیراندازی یک مدل شما هدف را به یک پس زمینه است که تعارف مدل خود را با آن رقابت نیست. اجازه دهید یک سناریو که در آن شما به ساقه یک مدل در یک لباس کابوی در نظر بگیریم. برای تکمیل این مدل اینکه تو تصمیم بگیری اون رو به ساقه جلسه در یک مزرعه می باشد. شما با دو انتخاب مواجه هستند. در گزینه اول شما، این مدل به شمار داخل یک انبار قدیمی، با وثیقه از کاه و یک زن و شوهر از ابزار ها در پس زمینه. به عنوان انتخاب دوم، مدل نشسته در تراکتور با اسب چرا در پس زمینه.

شما می توانید متوجه باشید که در مثال دوم، بیش از حد بسیاری از چیزهای رفتن وجود دارد. جرم از تراکتور و اسب در حال حرکت هستند به احتمال زیاد به فتح و غلبه کردن مدل خود را. بر خلاف انتظار، در داخل انبار پس زمینه توجه بیننده را سرقت نیست، بلکه آن را هدایت به سمت مدل.

همیشه در ذهن داشته باشید که انتخاب خود را در زمینه موضوع اصلی را تحت الشعاع قرار هرگز، مدل خود را.


پیام های متناقض

آیا شما تا کنون سعی برای انتقال یک پیام را از طریق عکس های خود را، اما نتایج به دست آمده گفت: در غیر این صورت؟ یک شب من از یکی از دوستان به من گفتن که او تا به حال برخی از تصاویر بزرگ که می خواستم برای به اشتراک گذاشتن با من تماس دریافت کرد. او گفت که او این کار را "بزرگ" محل تیراندازی را پیدا کرده بود.

پس از دیدن عکس های من وحشت زده شد. محل سکونت: نگاه و بیشتر شبیه به یک سایت میرایی از طرف کشور او در تلاش بود تا پرتره. برای اینکه عادلانه بود تالاب زیبا احاطه شده توسط درختان بید مجنون فوق العاده وجود دارد، اما مقدار فراوان مرطوب در سراسر منطقه پراکنده شرم آور بود.

آیا شما صادقانه فکر می کنم که ساقه های پر زرق و برق را می توان به در چنین یک محل انجام می شود؟ چنین وضعیتی می تواند به عنوان مجاورت نامیده می شوند، به این معنی است که این پیام را منتقل می گویند که مدل و مجموعه ای کامل است که صرفا زباله.

منبع عکس :   http://photo13.edublogs.org 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: پایه روشنایی: عکاسی پرتره حرفه ای

تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391 | 11:36 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.