عکاسی هوایی در دبی: در پشت صحنه
به دنبال دوست همکار wingsuit اسکار Lozada در طول خط ساحلی دبی. یکی از عکس های مورد علاقه من، من که تا به حال دستگیر شده است. من تا به حال کانتور + دوربین اقدام به طور خودکار عکس ها از کلاه من در هر ثانیه، در اصل فقط تلاش برای پرواز به سمت های خوب و امید نسبت به اسکار برای بهترین. ابرها مثل این به ندرت در دبی و اسکار تا به حال پس از این پرواز ترک، بنابراین من این بهترین فرصت برای یک عکس بزرگ بود. وقتی که من آنها را پس از فرار از دوربین دریافت شده، بیشتر تار و یا ناامید کننده بود اما این یکی به نحوی کامل اومد بیرون! مورد استفاده توپاز تنظیم برای بهبود رنگ و اشباع.

محفظه 3 شات HDR است. حدود 20 ثانیه قرار گرفتن در معرض، F/14، ISO 250، 5D مارک II. قرار گرفتن در معرض طولانی از یک پل در دبی مارینا. وارد شده در Photomatix و روتوش در فتوشاپ.

گرفته در آیفون 4S در سوار تاکسی به سمت جنوب از فرودگاه. پس از پردازش انجام شده در برنامه + دوربین. کاربردی فیلتر وضوح و رنگ تن.

1 قرار گرفتن در معرض دوم، f/7.1، ISO 500، 5D مارک II. 5D به سه پایه متصل است، متمرکز شده است، مجموعه ای از تایمر به 10 ثانیه و مجموعه ای از سه پایه بالا بر روی یک ستون در حالی که با دقت نگه داشتن پایه از سه پایه است. بعد از یک زن و شوهر سعی می کند قادر به دریافت این یکی بود.

آی فون 4S با دوربین + برنامه. اسیر در استانبول ترکیه در حالی که در انتظار یک پرواز اتصال به دبی. من شما را تشویق به اجتناب از خطوط هوایی ترکیه، یکی از کیسه های من در پرواز بازگشت حاوی تجهیزات حساس از دست داده است. در زمان هفته تا با تقریبا هیچ ارتباط و یا به روز رسانی از شرکت بهبود می یابند.

1/80 قرار گرفتن در معرض دوم، f/1.2، ISO 640، 5D مارک II. سرگردان به ساخت و ساز در اوایل یک روز صبح به تلاش کنید TimeLapse امید را به تصرف طلوع آفتاب است. مه پاک کنید TimeLapse ناامید کننده بود.عکس زن و شوهر معلوم شد خوب است.

آی فون 4S با دوربین + برنامه.با که بر تولید آخرین موزیک ویدئو فلو رضا اتفاق افتاده است، شما می توانید آن را در اینجا در یوتیوب ببینید: آنهایی که وحشی

 سطوح تنظیم و عکس لایه تنظیم فیلتر مورد استفاده در فتوشاپ. تعقیب خلبان در بازگشت به فرودگاه در مقابل از غروب آفتاب و برج جبل علی، نمایش های دیدنی و جذاب هرگز فراموش نخواهم کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391 | 8:5 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.