داشتن یک طرح در عکاسی عروسی

متاسفانه، فن آوری اثبات شکست نیست، و شما هیچ وقت نمی دانید که دوربین خود را بر روی شما موفق. مهم نیست که دوربین شما چگونه قابل اعتماد است، آن را موظف به مشکلات بعضی از روز. به همین دلیل، همیشه حداقل یک دوربین یدکی به ارمغان بیاورد. من توصیه می آوردن هر دو دوربین نیز به عنوان یک لنز دیگر دوربین یک لنز زاویه گسترده است. شما می توانید از عروسی دوربین با لنز وسیع تر، و دریافت صمیمی ترین لحظات با لنز دیگر ضبط دوربین.

شما می توانید روی پای خود را در سرعت کامل در تمام طول روز از عروسی باشد، و می توان آن را بسیار آسان برای فراموش کردن را به برخی از عکس های مهم. برای جلوگیری از ایجاد یک فهرست کوتاه. این شات لیست باید شامل عکس است که زن و شوهر را برای شما به را به عنوان و به عنوان عکس که شما فکر می کنم شما می خواهید را به مجموعه ای از. این ساده ترین راه برای همیشه به یاد داشته باشید آنچه عکس باید گرفته شود.

مطمئن باشید که همه چیز برای یک عروسی یک کار دشوار است. شما باید دقیق در همه چیز شما را به عنوان عکاس به دلیل این که شما مردم شمارش بر شما را به تصرف خود به یکی از با ارزش ترین لحظات در زندگی خود. اگر شما به دنبال این راهنمایی ها، آماده شدن برای روز عروسی باید کمی برای شما آسان تر است.

عکس خود را زیبا و پر از شگفتی هستند، بلکه آن است که زمانی که آنها را به حرکت درآورد که پیام واقعی که تام شد انتقال روشن ترین است. به تنهایی، آنها را برای خود صحبت می کنند - با هم، آنها را در زندگی خود را.

توجه به جزئیات، انتخاب زاویه، موضوع، و عکس های با کیفیت خیره کننده هستند که چه چیزی باعث این تصاویر ایستادگی کردن - خود به خود! زمانی که با هم قرار داده، آنها را فراتر از نفس در صورت گذشت زمان هستند. در شرح تصویری، تام دیدگاه خود را توضیح می دهد:

    "با افزایش شهر من می خواستم را به دیگران به این دیدگاه، و از اینجا، آنها را در شهرستان نشان می دهد که آنها آن را ندیده - که در آن مرز بین زمین و آسمان است، معلوم نیست و زیبایی آرام و متین از شهر میسازد از زیر گسترش ، بی سر و صدا زمزمه همراه است. "

از پشت بام به پشت بام؟ یکی از شگفتی های تام چگونه قادر به گرفتن این عکس های مختلف بود. زمان و تلاش را در این پروژه قطعا در هر یک از تصاویر را نشان می دهد. در یک نقطه، شما حتی نزدیک گنبد مرکز راجرز به تماشای. چه باهوش! اگر شما این ویدیو را کامل تماشا هنوز رتبهدهی نشده است، آنچه شما انتظار دارند؟ شما برای درمان واقعی هستیم! حتی موسیقی زیبا می باشد. لذت ببرید!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 5 آبان 1391 | 19:26 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.