اهمیت این موضوع در عکاسی شما

بیایید سعی کنید چیزی را به منظور نشان دادن این نکته است. رفتن به آلبوم عکس شما را می یا shoebox پر از جرقه بزند، و یا، اگر شما کاملا دیجیتال پوشه بر روی کامپیوتر شما. اگر شما یک آلبوم عکس خود یک جعبه از آن کمی تابلوچسبها نقطه قرمز که بر روی یک رول می آیند. از جرقه بزند shoebox آماده به آنها را مرتب سازی و اگر شما دیجیتال آماده به کشیدن و رها کردن را به دو پوشه های جدید است.

حالا در اینجا چه باید بکنید. انتخاب مجموعه ای از تصاویر خود را یعنی 10 صفحه اول این آلبوم، یک شمع از shoebox خود و یا یک پوشه بر روی کامپیوتر شما. مرتب کردن بر اساس آنها را به دو شمع، آنها را بکشید به دو پوشه و یا قرار دادن یک نقطه قرمز رنگ بر روی تصاویر در این آلبوم است. روشی که در آن شما باید آنها را به مرتب کردن بر اساس مثل این. در یک شمع تمام تصاویری که دارای یک موضوع روشن است. اگر این موضوع را می توان به وضوح به عنوان مرکز توجه عکس آن را در یک شمع قرار داده است شناخته شده، آن را به یک پوشه بر روی کامپیوتر شما و یا قرار دادن یک نقطه قرمز رنگ بر روی آن در این آلبوم است.

پس چه هدف از این تمرین؟ چیزی که من در تلاش برای نشان دادن این است که احتمالا شما را پیدا خواهد کرد که نقطه شمع، پوشه و یا قرمز خواهد شد بسیار کوچکتر یا کمتر از شمع دیگر است. چرا؟ از آنجا که اکثر مردم فقط مقدار سمت راست توجه به مطالب خود را نمی دهد. جالب توجه آن است اما این درست است. بدون هر موضوع، نقطه کانونی و یا توجه یک شی از تصویر تنها می تواند در حد متوسط ​​باشد. یک عکس نیاز به یک موضوع روشن است. در اینجا چگونه برای بهبود عکس های خود را.

1. یک موضوع مشخص را انتخاب کنید

اگر شما در جمع یک خانواده هستیم نه تنها به گرفتن عکس از گروه های بزرگ. منطقه در مردم و ایجاد گروه های کوچکتر از twos و threes. اطمینان حاصل کنید که زمانی که به کسی بازدیدها تصاویر خود این موضوع را به وضوح می گوید: "من این موضوع. در هر بازی تئاتر یا فیلم است که همیشه وجود دارد یک بازیگر است که طول می کشد سرب و می تواند به وضوح شناخته شده است. همان که برای تصاویر خود را. اگر این موضوع روشن نیست و سپس آن مشخص نیست.
2. باشید انتخابی

مشکل مواجه شده توسط بسیاری از عکاسان آماتور است که بیش از حد بسیاری از افراد وجود دارد و آنها مطمئن شوید که به شامل نیست. پاسخ ساده است، انتخابی تر است. محدود کردن گزینه ها و ساقه فقط یک. اگر دیگران مهم هستند و سپس آنها را در تصاویر خود از ویژگی های. به جای سه تصویر هر کدام را با موضوع های خاص خود را از یک است که در آن هیچ کس نمی تواند این موضوع را تشخیص. نقطه کانونی حیاتی مهم است که آن را ترسیم چشم.
3. محروم کردن درهم و برهمی

رقابت های دشمن از هر سوژه در یک تصویر است. یک موضوع هرگز نباید مجبور به رقابت برای جلب توجه در یک عکس. اگر آن را به وضوح نمی توان گفت: "من این موضوع هستم" سپس آن را به این موضوع نیست. درهم و برهمی می کند که فقط. هر چیزی که clutters یک تصویر و چشم پریدن بین بخش های مختلف از آن تصویر است، به آن بروید. به اطراف نگاه کنید به صحنه زمانی که به دنبال از طریق منظره یاب خود را یا در صفحه نمایش LCD و دیدن encroaches اگر هر چیزی در صحنه لبه. شما می توانید تصویر را بر روی کامپیوتر خود محصول اما این همیشه بهتر است تا آن را در دوربین انجام دهید.
4. دریافت نزدیک

علاوه بر کمک به شما برای حذف درهم و برهمی از اطراف لبه های تصویر در آن به شما کمک می کند تا به این موضوع برجسته تر در عکس. بزرگتر بهتر است در هنگام ایجاد خاطرات. این موضوع از تصویری که می خواهید به 20 سال زمان را ببینید و اگر شما نیاز به یک ذره بین برای دیدن یک دوست، یک خاطره واقعی نیست. حجم همیشه یک موضوع را به جایگاه بر حق آن در یک تصویر کمک می کند. شما همیشه باید به هر بیت از این موضوع در تصویر. گاهی اوقات فقط به صورت بهتر است از شخص تمام و یا بخشی از ماشین بهتر است از کل.

 

5.محل موضوع خود را با دقت

حکومت ایالات سوم که موضوع و یا یک نقطه کانونی باید کمی از خاموش در مرکز تصویر قرار داده شده است. چرا؟ این باعث می شود به مراتب بیشتر عکس خشنود و چشم در یک تصویر به آن نقطه کشیده شده است. داشتن موضوع سیلی انفجار در وسط تصویر قرار داده شده است که به عنوان موثر نیست. اگر شما تقسیم تصویر خود را در سوم مانند حرکات غیر ارادی اندامها تام پا یا noughts و شبکه صلیب، که در آن از وسط قطع خطوط عمودی یا افقی است که در آن موضوع خود را به شما. آن را امتحان کنید و خواهید دید که چقدر موثر است. مبارک تیراندازی!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 1 آبان 1391 | 19:56 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.