چگونه و چرا به نفوذ خود را بر روی فلش دوربین

"هنگامی که با استفاده از فلش در داخل یک اتاق با سقف پایین و دیوارهای سفید من درک می کنم که چگونه به استفاده از فلش برای به دست آوردن نور نرم. اما اگر سقف و دیوارهای سفید نیست، چگونه می توانم نور را با خارج کردن فلش دوربین به شما نرم است. "

این یک سوال بزرگ است، زیرا آن را به ارمغان می آورد از مسائل مختلف!

- با خاموش فلش دوربین، او با اشاره به استودیوی روشنایی یا قادر بودن به گرفتن واقعی فلاش خاموش دوربین.

اما چه می شود اگر شما لازم نیست که هر چراغ استودیو و فلش خود را یا نمی خواهد آمد کردن دوربین، یا آن را، اما شما از کابل های لازم و غیره را نداشته باشند، از آن استفاده کنید؟

دوم - چرا می خواهید برای نرم کردن نور در وهله اول، و چه ما حتی با نرم شدن نور چیست؟

سوم - چگونه رنگ دیوارها و سقف بر نور؟

چهارم - چگونه می توانید آن را از ما نرم؟

اگر شما در حال تیراندازی با فلش undiffused، هر نوع فلش - نه فقط بر روی دوربین، از آن است که تمایل به بسیار خشن است. این باعث می شود سایه های عمیق بر روی صورت و غیره.

اما، این همه نیست، آن را می سازد سایه بر روی دیوار و سقف و رنگ از نور به سمت سرد، خشن و بی رحم است.

بار وجود دارد که این کامل است و چیزی که شما بعد از آن، اما معمولا نه. به خصوص هنگامی که شما در حال عکسبرداری با فلاش در دوربین شما (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو را می توان در اینجا مشاهده کنید).

برای نرم کردن نور و آن را کمتر خشن، ما می خواهیم به آن را در برخی از راه نفوذ.

به بهترین نشان دادن انتشار نور، در خارج در یک روز روشن و آفتابی و سایه شما را مشاهده. شما متوجه خواهید شد که آن را به رنگ تیره است و دارای یک لبه تیز است.

این است که با شدت منبع نور (خورشید) و اندازه نسبت به موضوع آن ایجاد می شود. اگر شما در مورد آن فکر می کنم، آن را بسیار کوچک راه وجود دارد تا در آسمان!

در یک روز ابری، و یا فقط صبر کنید تا زمانی که یک ابر بین شما و خورشید می آید. در حال حاضر نور خورشید در حال ورود به بالای ابر و قوی در همه جا.

هنگامی که آن بیرون می آید پایین - و بازدید با ما - نور است در آینده در یک مکان است. این در حال آمدن است نسبتا به طور مساوی در سراسر سطح پایین کامل از ابر. در حال حاضر منبع نور ما، ابر، خورشید می شود.

و آن بزرگ است! خیلی بزرگتر از خورشید بود. احتمالا از افق به افق!

در حال حاضر در سایه ما نگاه کنند. این دیگر از جمله یک رنگ عمیق است. در حال حاضر بیشتر از خاکستری از سیاه و سفید است و آن است که خیلی سخت نیست.

به جای لبه های سخت، لبه های سایه در حال حاضر نرمتر و کمتر تعریف شده است. آنها تمایل به محو شدن و دور و نه فقط از سیاه عمیق به هیچ چیز.

این نفوذ است. این نرم نور می کند و آن را در رابطه با این موضوع بزرگتر است. به همین دلیل است که شما می بینید عکاسان استودیو با استفاده از softboxes و تیراندازی را از طریق چتر. این تلاش در استودیو در تکرار یک ابر است.

برگشت به ما بر روی فلش دوربین ...

از آنجا که بسیاری از مشکلات ما در حال به اندازه فلش نسبت به این موضوع ایجاد می شود، ما باید آن را به بزرگتر.

بنابراین، بالاتر پایان فلاش توانایی مفصل گردنده سر فلش، در حالی که باقی مانده بر روی دوربین است.

در حال حاضر، به جای تیراندازی مستقیم در مورد این موضوع با این کوچک، منبع نور سخت، سر مفصل گردنده و گزاف گویی نور در خارج از دیوار یا سقف. این باعث می شود نور زیادی بزرگتر و حل بسیاری از مشکلات ما است.

اما، چه می شود اگر دیوارها و سقف سفید نیست؟

آیا گزاف گویی کردن از آنها نیست. نور را انتخاب کنید تا رنگ و بازتاب آن را بر روی صورت موضوع.

دو مدل خود را به محل دیگری منتقل یا پخش نور در یکی دیگر از روش.

آنها این کار فروش softboxes کوچک است که شما بر روی فلش دوربین خود را به ضمیمه، یا پلاستیکی سفید را پوشش می دهد شما بیش از لنز فلش قرار داده است - اما راه ساده ترین و محبوب ترین به نوار برخی از مرتب کردن بر اساس مواد انتشار بیش از لنز فلش.

ردیابی کاغذ به خوبی کار می کند و شما می توانید افزایش یا کاهش میزان انتشار شده توسط تعدادی از لایه های کاغذ ردیابی استفاده می کنید.

هیچ یک از این ایده آل است. بهترین راه برای پخش فلش است که آن را مفصل گردنده و گزاف گویی نور را به این موضوع است. اما آنها را در تنگنا کار می کنند.

یکی دیگر از گزینه جستن خواهد بود به استفاده از یک بازتابنده بزرگ سفید. گزاف گویی کردن نور است که به جای دیوار.

استفاده و انتشار بر روی فلش دوربین کار دشواری نیست، اما از آن است که یکی از راهنمایی عکس کسانی که تنها کاری که باید انجام می شود!

درباره نویسنده:
دن Eitreim می نویسد: در آموزش هدف عکس. او یک عکاس حرفه ای در جنوب کالیفرنیا برای بیش از 20 سال بوده است. او فلسفه این است که یادگیری عکاسی آسان است، اگر شما می دانید که آزمایش و چند استراتژی درست است.
برای آموزش بیشتر، PictureCorrect پیشنهاد می کند:

فلش عکاسی است که قطعا یک موضوع پیچیده است، من می دانم که من آن را یکی در حوادث روزهای گم شده روشن زمانی که مردم با توجه به من برای گرفتن عکس های بزرگ وحشت. این کتاب به نام عکاسی 100٪ فلش قابل اعتماد است و همه چیز در مورد به دست آوردن مهارت و اعتماد به نفس شما نیاز به ایجاد تصاویر بزرگ با اساسی ترین و در دسترس ترین منابع روشنایی است.

کانن در خط مقدم تولید دوربین بیش از 7 دهه در آنجا ماند. این ویژگی است که به تعهد خود را به موفقیت در بخش برش لبه تکنولوژی و حفظ استانداردهای بالای کیفیت است. در این ویدیو شما می توانید در پشت صحنه های تور چگونه کانن تولید تجهیزات عکاسی خود را از آغاز به کار یک ایده تمام راه را از طریق حمل و نقل محصولات تمام شده به بازار مصرف کنند. بینندگان نیز به نگاه به قواعد فرآیند تولید سبز درمان می شود و چگونه این شرکت در حال پخش است سهم خود را برای اطمینان از محیط زیست است که از شیوه های بی فایده ها محافظت شده است. یک نگاه (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا):

همانطور که شما در کلیپ را دیدم، کانن مسئول یک میزبان کامل از ایده های انقلابی است. در اینجا چند شما ممکن است شناخته نشده است آنها مسئول:

    
تولید انبوه فلوریت، یک ماده است که لنزهای ساخته شده از.
    
توسعه کروی لنز
    
ایجاد یک موتور اولتراسونیک
    
انقلابی تثبیت کننده تصویر نوری
    
ایجاد تصویر DIGIC تکنولوژی سنسور، که منجر به دوربین کانن تبدیل شدن به اولین به قادر به ضبط ویدیو کیفیت بالا


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 | 10:22 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.