کنتراست و چگونه آن را تحت تاثیر پرتره

شما به عنوان غرق در نور گرم است اما یک طرف صورت خود را در سایه سنگین است. متر دوربین شما نشان می دهد 1/250 ثانیه در F8 در ISO 100. شما شلاق بیرون دیجیتال SLR خود را قابل اعتماد و تصویر خود را شلیک کنید امیدوارم شما در حال تیراندازی در کتابچه راهنمای. این بهترین حالت برای شلیک اگر شما می خواهید SLR دیجیتال خود را به استاد است. حالت کتابچه راهنمای کاربر اجازه می دهد تا شما را به دیدن ابرداده هر یک از عکس شما را به طوری که شما می توانید عیب یابی وقتی که اشتباهی پیش. اتوماتیک، دیافراگم، شاتر و برنامه به شما می گوید هیچ چیز اگر همه چیز اشتباه است، بنابراین شما نمی قادر خواهد بود به یاد بگیرند که چگونه برای اصلاح خود را به عکس گرفتن از اشتباهات است. شما در تلاش های خود را نگاه کنید و شما می بینید در تصویر بالا. یک طرف صورت او کم شده است، اما از طرف دیگر به نظر می رسد حداقل در مانیتور LCD کمی کامل.

چشم خود را در مانیتور می بینید بستگی دارد در مورد چگونگی روشن نور محیط است. من مطمئن هستم که شما سوخته حداقل یک بار اعتماد چشم خود را به عنوان آنها را در یک تصویر نگاه کنید درست بعد از اینکه شما را یک عکس. بنابراین روش قابل اعتماد تر است امکان نمایش هیستوگرام در LCD و یاد بگیرند که چگونه به تفسیر که. شما ممکن است این قطعه بعد از مشاوره در جایی شنیده است. حرکت در نزدیک تر و پر کردن قاب و یا منظره یاب با موضوع خود را. این دوربین خود را می دهد که شانس بهتری برای گرفتن خواندن دقیق است. این بار شما پر کردن قاب و متر نشان می دهد 1/250 ثانیه در F5.6 در ISO 100 است. که افزایش در 1 F-توقف یعنی قرار گرفتن در معرض باز کردن دیافراگم F8 را بزنید تا F5.6 است. تصویر بعدی شما نشان می دهد بهبود، و یا آیا این واقعا؟ در حال حاضر شما در واقع می تواند از طرف سایه از موضوع خود را بهتر را ببینید. اما سمت پایین وجود دارد. چهره اش نزدیک به نور در حال حاضر بیش از حد در معرض، شما می توانید از طریق هر گونه جزئیات برجسته در منطقه نمی بینم. آن صورت، شما باید به بین از دست دادن جزئیات در سمت سایه صورت موضوع خود و یا جزئیات برجسته را انتخاب کنید. شما باید 2 گزینه می باشد.

به طور معمول در این ساعت در اواخر شب، شما باید به کار سریع، زیرا آفتاب است و تنظیم سطوح نور قطره به سرعت. پس چرا سرعت شاتر از 1/250 را انتخاب می کنید؟ به این دلیل قبل از هر چیز است: 1/250 ثانیه است که بالاترین سرعت شاتر دوربین ما با فلاش sych.

این سرعت شاتر ممکن است از مدل های معمولی و بالاترین سرعت سنکرون متفاوت آن است که آیا نیکون و یا کانن دوربین این روز است 1/250 یا 1/200. شما می توانید از قرار گرفتن در معرض معادل آن از 1/125 در F8، 1/60، F11 و 1/30 در F16 استفاده کنید، اما چرا شما؟ این وضعیت پرتره است و شما می خواهید در پس زمینه به عنوان را به عنوان ممکن است مبهم. علاوه بر این، دستگاه های حفظی ما، سیب چاشنی بوی دیوانه فروتن مدرک کارشناسی، به ما می گوید "تنظیم دیافراگم به تعداد کمی به تیرگی پس زمینه." و که برای تعداد زیادی F-توقف و یا دیافراگم را جبران کند، شما باید طولانی ترین لنز خود را استفاده کنید. اگر شما یک عکس با لنزهای تله فتو در مقابل یک لنز زاویه گسترده، شما را پیدا خواهد کرد که دیگر تار لنز فاصله کانونی خارج از زمینه بیش از یک لنز زاویه گسترده است.

با استفاده از ساخته شده در فلش بعد از انتخاب لنز دوربین خود، شما هم اکنون به شما تصمیم می گیرید مانند نور بسیار گرم است که شما را در موضوع خود را ببینید. برای حفظ این "نگاه"، شما باید برای تکمیل و یا پر کردن طرف سایه از چهره سوژه شما. بازتابنده است که شاید ساده ترین راه حل اگر شما کسی را به آن را نگه دارید برای شما به عنوان به شما شلیک. اما مگر اینکه شما از قبل می دانیم که شما یک مجموعه فوق العاده را از دست، چیز عملی تر برای انجام شده است به استفاده از فلاش. بیشترین مصرف کننده درجه دوربینهای SLR دیجیتال مانند کانن 20D، 40D، XTi شورشی یا نیکون D40X، D200s نیکون فلش ساخته شده است و در آن بالا میآید. من به یاد آنها از چشم خرچنگ. آنها را به نوبه خود، شما معمولا به سوئیچ دوربین را به "دستی" حالت، پس از آن یک دکمه در جایی فشار دهید. در دوربینهای SLR دیجیتال کانن، که دکمه در نزدیکی نقطه قرمز رنگ از لنز خود را واقع شده است. هنگامی که فلش کوچک خود را بالا میآید، همه شما باید انجام دهید این است که آهنگسازی تصویر و آتش خود را دور. برای کسانی از شما که می خواهند کنترل و حتی بیشتر، شما می توانید این را امتحان کنید:

1. با فشار دکمه پانل LCD به بالا از دوربین های خود را روشن کنید.
2. قرار گرفتن در معرض جبران دکمه فلش را فشار دهید.
3. شماره گیری در میزان فلش پر شما می خواهید. این فقط یک راه فانتزی از گفتن فلش دوربین شما چقدر نور "را به پا زدن را به صحنه است.

اگر شما می خواهید برای غلبه نور محیط را با یک توقف، همه شما باید انجام دهید این است که به نوبه خود شماره گیری سریع را در پشت دوربین خود را در جهت عقربه های ساعت و یا به سمت راست و فلش باید تنظیم نور محیط 1 یا 2 گام با 1 غلبه / 3 افزایش توقف. دوربین ارقام که چقدر قدرت فلاش، نیاز به قرار دادن طرف سایه از چهره بدون هیچ گونه سر و صدا آنچه را پر کنید. تصویر بالا بدون فلش پر است خیلی بد نیست، اما اگر شما آن را چاپ کنید، خواهید دید که شما می توانید چهره خود را افراد است که در سایه را نمی بیند. بر روی صفحه کامپیوتر، به نظر می رسد اشکالی ندارد، اما به من اعتماد کن. آنچه که شما بر روی مانیتور خود می بینید همیشه چاپ به دلیل آن را فراتر از آنچه در چاپ تجدید پذیر است. عکس و تصاویر زیبا هدا با استفاده از فلش ساخته شده در خودکار و یا تنظیمات پیش فرض چاپ بسیار ظریفانه زیرا طیف وسیعی از درخشان برجسته به تیره ترین سایه تنگ شده است. برای کنترل و حتی بیشتر، خارج از دوربین فرمت بند ناف همگام سازی هم بهتر است. باشید برای مقاله بعدی من به همین دلیل من فکر می کنم این لوازم جانبی است یک ضرورت مطلق است.

ستفاده از ظرف زیبایی کمک می کند تا به ساده کردن کار گاهی اوقات مشکل از استفاده از روشنایی حتی از عیوب و تن پوست است. در علاوه بر این به نور جذاب نرم اصلاح تولید، شما همچنین می توانید به نفع افزوده ایجاد گرفتن چراغ های جذاب در چشم. به عنوان جوئل گرایمز توضیح می دهد که در این ویدئو به زیر، حتی کوچکترین تغییر از راه دور می تواند یک تغییر شدید در راه به موضوع خود را روشن و مکانی که در آن شما جای ظرف را بسته به در ساختار صورت موضوع متفاوت است. در اینجا این است که چگونه گرایمز آن را ندارد:

چند نکته کلیدی را به خاطر داشته باشید:

    
ظرف زیبایی را بر روی بازوی رونق، بنابراین شما قادر خواهد بود تا از زیر آن ساقه.
    
بالا بردن ظرف به دور از مدل سایه های تیره است. با استفاده از یک بازتابنده برخی از نور را به گزاف گویی و نرم را به سایه نگاه توخالی در گونه.
    
هنگام پایین آوردن ظرف، پایین تر موقعیت دوربین خود را با آن نوشته شده است.
    
بازگشت به دوربین خود را به مدل انتخاب کنید تا به ابتدای مقاله طبیعی اغلب ناشی از ظرف زیبایی است.
    
نور سقوط خواهد کرد سریعتر فاصله بیشتر بین بشقاب و مدل.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1391 | 13:33 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.