نکته مهم در عکاسی گلف

گسترده و ضبط تمام اکشن

مسابقات گلف PGA و LPGA در برخی از دوره های گلف، زیبا ترین است که به عکاس بوم اقدام به ساقه رفتن و البته میزبانی شده است استفاده از یک لنز زاویه باز است که باید برای به دست آوردن همه چیز را در چشم انداز قرار دادن سبز، گلف بازان، جمعیت، و چشم انداز اطراف آن. در سوراخ را انتخاب کنید بر روی زمین گلف (1 سه راهی، 9 سبز، و سبز 18) عکاسی از بالاترین نقطه در grandstands ارائه بهترین چشم انداز را به تصرف خود عمل است. من می خواهم به استفاده از 17-40mm f/4L در F5.6 و بالاتر عمق میدان (DOF).دیافراگم بزرگتر واضح تر تصاویر خود را خواهد بود
.

 مسدود کردن عمل

مهم نیست که چه ورزشی شما عکس، شما همیشه می خواهید می شود قادر به مسدود کردن عمل است. نوسان گلف گلف بازان حرفه ای در تور PGA طور متوسط ​​حدود 105-110 MPH، و انجماد عمل نوسان گلف نیاز به سرعت شاتر سریع است. تنظیم حالت عکسبرداری بر روی دوربین خود را به تلویزیون (اولویت شاتر در بدن کانن) و تنظیم سرعت شاتر به حداقل 1/500th دوم و تغییر حالت درایو خود را با سرعت بالا عکسبرداری پیوسته است. با این روش شما می توانید شلیک انفجار گلوله های متعدد با پایین نگه داشتن دکمه شاتر است. من معمولا سرعت شاتر من را به 1/2000th - 1/2500th دوم، بنابراین من می تواند عمل نوسان گلف و توقف مسدود کردن توپ گلف. هر DSLR دارای نرخ فریم خاص خود را دارد و نرخ جذب و سرعت شاتر، تصویر سبک، سرعت ISO، نوع کارت حافظه، لنز، نور و متفاوت خواهد بود.

زوم بر روی عمل

گلف تنها ورزشی است که در آن شما مجاز به عکاسی از یک بازیکن در طول backswing خود را است. در این جاست که استفاده از لنز supertelephoto می آید در دستی برای کمک گرفتن عمل از راه دور و منحرف کردن گلف باز با صدای شاتر نگران نباشید. تیراندازی با فاصله کانونی 300mm f/2.8L IS یا 400MM f/2.8L است می تواند به اثبات می شود کاملا به چالش کشیدن و دلهره آور است، زیرا وزن لنز (وزن در هر نقطه از 6-11 پوند)، اما همچنین که در آن به خود و موقعیت خود را در برای به دست آوردن زمین گلف مورد نظر خود را شات. اگر قصد دارید که با هر یک از این لنزها supertelephoto شلیک، شما نیاز دارید آنها را در یک سنگین monopod پشتیبانی می کند.

 تنظیم اتوماتیک دوربین خود را به هوش مصنوعی سروو لنز به طور مداوم در گلف باز در نوسان بطرف پایین خود را از طریق پایان نوسان خود را تمرکز. جایی که شما موقعیت خودتان می تواند چالش برانگیز در ابتدا اگر شما هرگز با طول زوم فاصله کانونی یک لنز ثابت به ضرب گلوله کشته است. در ابتدا این آزمایش کمی با توجه به نوع تصویر مورد نظر شما و ترکیب شما در حال تلاش برای رسیدن به نیاز داشته باشد. یو پی اس نزدیک با عمق میدان در f/2.8 (موقعیت افقی دوربین) بوکه بزرگ گلف باز نگه داشتن پایان خود را در توپ را روی گوه به ساقه. تصاویر کامل بدن (موقعیت عمودی دوربین) وجود دارد رویکرد عکس به رنگ سبز و یا قرار دادن، بسته به نوع در زمینه استفاده از یک دیافراگم f/2.8 و بالاتر.
خلاق گرفتن .. گفتن یک داستان

هنگامی که شما بدست عکس استاندارد، وقت آن است که به خلاقیت بیشتری بدست آورید. نگاهی به عکس ها نشان می دهد که احساسات از بازیکنان که دست یک شات بسیار مهم، گلف بازان برقراری ارتباط با طرفداران خود را که هنگام ثبت امضا، داوطلب کار در رویداد، و غیره هر چیزی که می تواند به مردم یک نگاه در پشت صحنه چه اتفاقی می افتد در وقایع گلف و می گوید یک داستان است. برای این نوع از عکس استفاده از یک لنز تله 70-200mm f/2.8 را به تصرف غیر منتظره از راه دور

در جام سولهیم، کیم و Wie جشن می گیرند

توصیه شده تنظیمات

از آنجا که مسابقات گلف برگزار می شود در خارج از منزل، شرایط آب و هوایی می تواند متفاوت باشد (روشن و آفتابی، ابری، و بارانی). در روزهای ابری و بارانی شما می خواهید برای افزایش ISO به 400 یا بالاتر بسته به شرایط. در روز روشن و آفتابی، ISO از 100. در تمام بدن دوربین من، من مجموعه ای از سبک تصویر به حالت افقی، برای تولید تصاویر بسیار ترد با بلوز روشن و سبز می باشد. تنظیم دوربین با سرعت بالا عکسبرداری پیوسته، حالت TV (اولویت شاتر) سرعت شاتر از 1/2000th دوم، و فوکوس خودکار به هوش مصنوعی سروو لنز به طور مداوم تمرکز.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1391 | 12:10 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.