آموزش عکاسی HDR: چگونه به گرفتن عکس HDR

.گرفتن تصاویر مختلف از صحنه

برای رسیدن به یک نگاه HDR نیاز به حداقل 3 تصویر:

    کم
    قرار گرفتن در معرض عادی
    Overexposed

در حالت ایده آل برای شروع شما باید یک تصویر -2 از قرار گرفتن در معرض، در معرض درستی، و یکی از 2 قرار گرفتن در معرض.
2.Merge تصاویر در Photomatix

باز Photomatix و تولید تصویر HDR را انتخاب کنید.

سه فایل های JPEG یا RAW را انتخاب کنید و OK را فشار دهید.

یک پنجره جدید را با گزینه هایی برای چین تصاویر ظاهر می شود، کاهش سر و صدا و تلاش برای در نظر گرفتن هر یک از عناصر در حال حرکت - بر این اساس برای تصویر خود را انتخاب کنید. OK را فشار دهید .

 .Tonemapping

پس از فشار دادن دکمه Tonemapping بعدی به تصویر ادغام، جدید، تصویر واقع بینانه تر با مقدار زیادی از گزینه ها ظاهر می شود. این جایی است که شما می توانید تصویر را به نگاه مورد نظر خود را تغییر دهد.

Photomatix به صورت خودکار برگرداندن به تنظیمات پیش فرض، هر چند آن را نیز تا به برخی از ایستگاه از پیش تنظیم شده و گزینه ای برای ذخیره تنظیمات خود را برای استفاده در آینده (هنگامی که شما از آن آویزان).

این تنظیمات در دسترس:

    مقاومت: این کلید به نگاه نهایی تصویر، تنظیم بالا "کارتون" نگاه را افزایش می دهد
    اشباع رنگ: تقویت جنبش از رنگ ها در سراسر تصویر
    درخشش: یک محیط عالی را به سایه ها و تقویت و روشن تصویر کلی
    Microcontrast: افزایش کنتراست در جزئیات در تصویر
    صاف: این کلید به نگاه نهایی تصویر، تنظیم برای تغییر پویا طیف وسیعی از نکات برجسته و سایه به نظر می رسد. اجتناب از تنظیم این در آن بالاترین تنظیمات که در آن تصویر می تواند نگاه بسیار غیر واقعی است. تنظیم به سلیقه شما
    امتیاز: سفید، سیاه و سفید و گاما تنظیم این با توجه به هیستوگرام را در بر می گیرد تا اطمینان حاصل شود که آن را مطابق هر دو طرف به همان اندازه که در نمودار .

دما: افزایش یا کاهش دمای کلی از تصویر
    برجسته های اشباع / سایه: افزایش یا کاهش اشباع از برجسته / سایه با توجه به نقطه اشباع به شما برای تصویر مجموعه در اوایل
    میکرو صاف: کاهش سر و صدا، اما مراقب باشید از دست دادن تمام جزئیات!
    نکات برجسته / سایه صافی: افزایش این را به برخی از برجسته طبیعی / سایه به تصویر، به خصوص هنگامی که نگه داشتن یک نگاه طبیعی به آسمان در یک تصویر
    سایه قطع: تنظیم چه مقدار از سایه ها کوتاه است، حرکت با دقت برای کاهش سر و صدا در سایه

هنگامی که شما خوشحال هستند با نگاه پردازش تصویر مطبوعات، و صرفه جویی در تصویر است که به نظر می رسد
4. پوشش ارواح و حفظ یک نگاه طبیعی

در نهایت، باز فتوشاپ یا نرم افزار های مشابه و باز کردن تصویر HDR tonemapped شما.

اضافه کردن یک یا بیشتر از قرار گرفتن در معرض عکس اصلی به عنوان لایه های جدید در فایل ها و استفاده از ماسک های لایه اجازه می دهد تا مناطق اصلی برای نشان دادن از طریق. به عنوان مثال در صورتی که آسمان آبی را بر روی تصویر اصلی خود را کامل، با استفاده از یک قلم مو به لایه ماسک و ماسک آن منطقه در HDR، کامل در آسمان آبی شات اصلی اجازه می دهد تا از طریق آمده است.

این هم خصوص مفید برای تصاویر HDR با حرکت، برای مثال درختان با دمیدن در نسیم بین تصاویر اصلی خود را، و یا افراد در حال حرکت است .

 

Photomatix نرم افزار انتخابی برای بسیاری از عکاسان حرفه ای HDR است. Photomatix خوب به اندازه کافی برای ارائه تخفیف به PictureCorrect خوانندگان بر روی هر نسخه از نرم افزار خود را. برای 15٪ خاموش، به یاد داشته باشید برای استفاده از کوپن کد "PICTURECORRECT" در پرداخت. این نرم افزار می توان بر روی سایت Photomatix به دست آورد .

عکاسان تجاری در میان بالاترین پرداخت در کسب و کار هستند. در این فیلم ما به دنبال عکاس دیو هیل را به عنوان او جمع بازیگران از بسیاری و یک باتری واقعی از چراغ های بی سیم برده، سه پایه، کامپیوتر و دوربین برای تولید تبلیغات عکس برای همجوشی فورد (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل ویدئویی دیده می شود در اینجا).

اولین چیزی که شما برخورد پیچیدگی محض است. ساقه شامل مدل های مختلف در حالات و مکان های مختلف است که خواهد شد به یک تصویر نهایی montaged. دوربین با دو صفحه نمایش به کامپیوتر نرم افزار مکینتاش افسار به ارائه بازخورد فوری، در واقع ساقه تمام شده است و بیشتر شبیه به تولید فیلم کوتاه از ساقه عکس، با تکنسین های متعدد، هنرمندان، بازیگران، از جمله دو بازیگر سگ ها و البته عکاس و دستیاران او.

 

HDR عکاسی ممکن است برای هر کس کای، برای مثال، اما، که او را از ساخت و معرفی فیلم سرگرم کننده به اصول این روش نگه داشتن نیست. طبق معمول، میزبان نگه می دارد همه چیز دمدمی او در مورد نشان دادن بینندگان چگونه عکس های HDR ساخته می شوند، شامل یک فرایند است که شما می توانید در فتوشاپ بدون نیاز به رها کردن پول بیشتر در نرم افزار HDR ویژه می رود. آماده به خنده به عنوان ویدیو زیر را تماشا کنید:

در عکس کای، زیر، شما می توانید ببینید که چگونه همه مناطق در تصویر در اصل برای قرار گرفتن در معرض. HDR آسمان از دمیدن و سایه ها را از تبدیل شدن به سیاه و سفید نگه دارید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 25 شهريور 1391 | 13:25 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.