آموزش عکاسی نور دنباله

عمق زمینه را برای پرتره

تصاویر تیراندازی با پیشینه تار است که به طور مستقیم به چیزی به نام عمق میدان (DOF) مرتبط است. DOF محدوده است، از جلو به عقب، از تصویر است که در تمرکز. شما می توانید یک دامنه نامحدود، به این معنی که عکس کاملا فوکوس در هر دو پیش زمینه و پس زمینه می شود.

در مقابل، شما می توانید طیف وسیعی از تمرکز است که به عنوان کم عمق به عنوان یک اینچ یا کمتر داشته باشد. کم عمق تر طیف وسیعی از تمرکز، پس زمینه تار تر خواهد بود.
کنترل DOF

برخی از دوربین های SLR دیجیتال دارای یک دکمه کوچک است که منطقه تمرکز در منظره یاب را نشان می دهد، اما دانش کمی در مورد چگونه برای به انجام رساندن هدف شما بسیار مفید خواهد بود. یک زن و شوهر از تنظیمات بر روی دوربین خود را که می تواند به شما یک ضربه بزرگ با پس زمینه تار وجود دارد، اما هم وجود دارد برخی از تکنیک های مربوط به راه اندازی شات است که کمک خواهد کرد. در اینجا لیست کوتاهی از همه چیز آگاه باشند از زمانی که شما آماده به ساقه برنده جایزه عکاسی پرتره:

فاصله بین دوربین و موضوع: برای افزایش تاری پس زمینه، به سادگی به این موضوع نزدیکتر حرکت می کند. گرفتن عکس از 50 فوت دور طیف وسیعی از تمرکز می دهد. حرکت و نزدیک به در عرض 10 متر، و شما را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد دامنه تمرکز، به شما یک پس زمینه تار.

فاصله موضوع از پس زمینه: این شبیه به نوک اول است. اگر موضوع از شات خود ایستاده است در مقابل چیزی، مانند یک دیوار یا درخت، پس زمینه تمایل به تمرکز می شود بیش از اگر موضوع خود را به شما در حرکت به دور از اشیاء زمینه. بنابراین، به جای دیوار 3 فوت پشت سر، که این موضوع 10 پا در مقابل دیوار قرار.

فاصله کانونی لنز: واقعا فرمول بسیار ساده است. به عنوان فاصله کانونی از لنز خود را افزایش می دهد، عمق میدان کاهش می یابد. لنزهای زاویه گسترده در عکاسی پرتره در حال تبدیل شدن به محبوب تر است، اما این به دلیل آن است که یک پیچ و تاب و جدید به جای موفقیت یک داستان پس زمینه تار. استفاده از یک لنز 50mm، و شما می توانید یک پس زمینه مناسب و معقول تار، اما با یک لنز 100mm میرسیم، شانس خود را به طور چشمگیری بهبود یافته است. شاید محبوب ترین طول فاصله کانونی در محدوده 85mm است. زوم لنزهای تله فتو نیز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گیرد، به ویژه لنز 70-200mm است.

تنظیم دیافراگم: تقریبا هر اطلاعاتی که شما در مورد DOF با تنظیمات دیافراگم. در حالی که با استفاده از تکنیک های مطرح شده در بالا، عکس خود را بهبود بخشد، یک لنز دیافراگم گسترده بهترین ابزار خود را برای گرفتن یک پس زمینه تار شده است. اکشن حرفه ای شیشه ای بسیار گران قیمت با دیافراگم به عنوان af/1.2 کم، اما شما می توانید عکس های بزرگ با یک لنز گران قیمت است که دارای دیافراگم f/2.8 را. دیافراگم گسترده تر، کم عمق تر DOF.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 25 شهريور 1391 | 12:12 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.