چگونه به بهبود عکاسی طبیعت شما

نور خورشید است که معمولا مورد نیاز برای گرفتن یک صحنه چشم انداز خوب است، اما شما نیاز به تلاش و جلوگیری از نور سخت شده است. هنگامی که خورشید در آسمان بسیار بالا است، روشنایی بیش از حد قوی می شود، بیش از حد در مقابل وجود دارد، و جزئیات و رنگ، از دست داده است. در حالت ایده آل، شما می خواهید امتحان کنید و شلیک کنید هنگامی که خورشید بسیار پایین، یا صبح زود یا اواخر بعد از ظهر.

در روز یک تابستان روشن است، این می تواند به این معنی است که در واقع نور بیش از حد قوی بین حدود 9:00 و 4:00 (تقریبا تمام روز). در فصول دیگر خورشید کمتر است در تمام طول روز، به طوری که کیفیت ساعت بیشتر از نور خورشید در دسترس وجود دارد. تیراندازی با خورشید پایین نیز فراهم می کند کیفیت سه بعدی، سایه تبدیل دیگر، آشکار شکل و فرم به چشم انداز است. این می تواند بسیار ارزشمند است، فراهم می کند و معمولا بسیار جذاب تر و جالب تر از تصویر گرفته شده در طول ظهر که به نظر می رسد بسیار صاف است.

برای بسیاری از عکس های چشم انداز، شما می خواهید که صحنه گسترده ای را به نشان می دهد. برای این کار شما نیاز به استفاده از یک لنز زاویه گسترده - و یا وسیع ترین پایان زوم خود را. این اجازه می دهد تا به شما برای پر کردن قاب با تا آنجا که امکان پذیر است. همچنین تحریف دیدگاه ساخت اجسام نزدیک نگاه حتی نزدیک تر است، و اشیاء دور نگاه کنید بیشتر دور می باشد.

 

آیا استفاده از یک زاویه در همه زمان ها هر چند. زمانی که صحنه های ارائه فرصت های مناسب برای زوم نزدیک وجود دارد. زوم به شما اجازه می دهد جالب ترین منطقه برای ضبط، چشم انداز به طور موثر برداشت و ضبط یک صحنه در صحنه '- شما می توانید در بالا روستا با سقف پشت بام های زیبا و منار مخروطی کلیسا در بالای درختان باشد.

نگرش و ترکیب نیز مهم است که گرفتن عکس. سعی کنید برای ایجاد عمق در تصویر - با استفاده از نقطه کانونی خوبی در پیش زمینه است ایده آل برای انجام این کار، مانند یک درخت، تخته سنگ، یا شاید یک پل یا جریان است. در نظر بگیرید که شما در حال گرفتن عکس از ارتفاع و فکر می کنم: به این نگاه بهتر بود اگر من پایین پایین و یا بالاتر؟ آیا در نظر گرفتن تمام عکس های خود را از ارتفاع سر نه تنها حل و فصل - سعی کنید برخی از تغییرات. سعی کنید که شامل جالب ترین قسمت در تصویر شما، خطوط، مانند نهرها و پیاده رو که به عنوان "سرب در خطوط عمل و کمک به رسم چشم به قاب. خطوط مورب تمایل به کار به عنوان بهترین تاثیر بیشتر آنها.

رنگ باعث می شود که یک تصویر چشم انداز واقعا کار. سعی کنید به هر رنگی که شما می توانید نگاه کنید، خواه این گل روشن، دامنه کوه پوشیده از سرخس، یا شاید یک دیوار سنگی پوشیده در خزه سبز پر جنب و جوش است. حتی یک جعبه تلفن قرمز ممکن است کار کند، اگر آن را متناسب به خوبی با محیط اطراف است. در زمستان، کمتر رنگ در اطراف وجود دارد، اما سازمان دیده بان را برای صبح های سرد که در آن مناطق سرد که هنوز در سایه باقی می ماند، ایجاد سایه دوست داشتنی سرد آبی، افزودن بعد دیگری به تصویر خود را.

بسته تا چه حد شما می خواهید به آن را، تعدادی از اضافه شده به کیت شما کمک خواهد کرد که به عکاسی چشم انداز خود را بهبود وجود دارد. سه پایه یا monopod مطمئن شوید که تمام تصاویر خود را تیز، و همچنین به شما در کم کردن سرعت، کمک به شما در ترکیب متمرکز است. فیلترها نیز مفید هستند - یک فیلتر پلاریزه در روز آفتابی ایده آل است که در آن آنها را از طریق ابهام قطع، اشباع رنگ را افزایش می دهد و ابرها را کبیسه از آسمان است. فارغ التحصیل فیلتر ها نیز محبوب هستند، استفاده می شود به طور موثر تیره آسمان که در آن آسمان است بیش از حد روشن - این evens کنتراست در غیر این صورت بالا که همه دوربین ها در تلاش برای مقابله با.

اگر شما واقعا می خواهید برای انجام عدالت چشم انداز و سپس هیچ جایگزینی برای انجام تحقیقات خود را وجود دارد.راه رفتن یک مسیر، و یا حتی رانندگی دور منطقه راه یقین پیدا کردن که در آن بهترین تصاویر است. فکر می کنم در مورد بازگشت در یک زمان بهتر از روز، و سعی کنید به قضاوت، جایی که خورشید خواهد بود. همچنین در نظر داشت تغییرات فصلی - یک مکان خیلی کسل کننده ممکن است در اواخر تابستان است، اما آن را می توان به طور کامل تبدیل هنگامی که رنگ پاییز می رسند. همه از این می آید و با تجربه است، اما زمان بیشتری را صرف خارج وجود دارد، بیشتر احتمال دارد شما را به چپاول برخی از تصاویر واقعا پرارزش است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 13 شهريور 1391 | 15:10 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.