1.هشیاری

این می تواند بسیار متفاوت است هر چند، اگر من در تیراندازی یک گروه یا خانواده از 5 یا بیشتر من همیشه اطمینان حاصل کنید که من در F8 حداقل، F9 یا F10 حتی بهتر خواهد بود. چرا این؟ خوب، چون شما می خواهید تمام چهره خود را به "تیز" البته. اگر شما در پایین F-توقف هستند، برخی از چهره های به احتمال زیاد خارج از فوکوس باشد و یا نه کاملا به عنوان آنهایی که به عنوان نوک تیز است. شماره تلفن خود را بر روی F-توقف سخت است وقتی که من تیراندازی در استودیوی من نیست، اما وقتی که من تیراندازی در فضای باز با استفاده از نور طبیعی می توان آن را بسیار مشکل است زیرا شما ممکن است نور کافی نیست، و در آن نقطه است که آن تجارت است خاموش و شما فقط مجبور به استفاده از بهترین قضاوت خود را. وقتی که من تیر اندازی گروه های بزرگ در خارج از عروسی، من اغلب به فلش آن را به عنوان چهره خود را روشن و تیز در همان زمان به ارمغان بیاورد.

 عکس گرفته شده توسط گری والترز (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از گری والترز)
2. چهره ها را در یک خط

در این مرحله بسیار مهم است، و من معمولا در توضیح این گروه من تیراندازی قبل از ما شروع به گرفتن عکس در وهله اول. اگر برخی از این گروه در یک خط، به عنوان مثال شاید در 3 را در یک خط در پشت و پس از آن (2) در مقابل وجود دارد، شما می خواهید مطمئن شوید که 3 که در یک خط با استفاده از دید محیطی خود را به اطمینان حاصل کنید بینی خود را در خط هستند. چیزی که من می گویند، مشتریان من وانمود که من برگزاری یک تکه کاغذ و بینی خود را لمس کردن، کس دیگری در آن "خط" همچنین باید قادر به لمس "تظاهر تکه کاغذی" من با بینی خود را نیز خواهد بود. آیا شما تا به حال یک عکس که در آن 1 سر به نظر می رسد واقعا بزرگ است؟ دلیلش این است که از این مشکل است.
3. نور

در هنگام عکسبرداری در گروه های بزرگتر از مردم آن را نیز بسیار مهم است که در دسترس بودن نور به استفاده از عنوان آن نیاز به نور بیشتری تا مطمئن شویم که چهره خود را در نسبت به گرفتن عکس از یک زن و شوهر از مردم یا یک موضوع روشن است.
4. خود نما

سخت است به گروه بزرگی از مردم مطرح چرا که در زمانی که شما مطرح شده برخی از آنها و نما دیگران اولین گروه از مردم را مطرح خود را به هر حال، پس صادقانه افتاده معمولا بهتر است. مگر در مواردی که شما در حال گرفتن عکس از یک تیم دبیرستانی و یا چیزی، که در آن صورت من به دقت مطرح شات در اکثر موارد.
5. لباس

حتی عکاسی این است که به وضوح چیزی است که شما از کنترل نیست. اما عکاسی با خانواده، به عنوان مثال آن می تواند بسیار مهم است تا مطمئن شوید که رنگ هماهنگ اما متفاوت هستند. "Matchy، matchy است". با حروف درشت، سرگرم کننده و مدرن است.

درباره نویسنده:
کهربا Bauerle توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین عکاسان خانواده در یوتا و متخصص در کودکان، تجاری، مد، نوزادان، و بیشتر در نظر گرفته شده است. اگر شما علاقه مند در فتوشاپ راهنمایی و چگونه به عکس های خود را نگاه کنید بهتر است، او یک استاد در این، چک کردن وب سایت خود را به دیدن نتایج او با بسیاری از عکس های خود را بدست. او علاوه بر اینکه یکی از عکاسان بسیاری از خانواده در ایالت یوتا، صرف مقدار زیادی از وقت خود را سرمقاله و عکاسی مد نیز به عنوان عکاسی خبری و عروسی.

برو به کامل مقاله: ایده های عکس و راهنمایی

افکار خود را در این مقاله چه کسانی هستند؟ آواتار ها بحث و گفتگو در فیس بوک یا گوگل +

مقاله از: نکات PictureCorrect عکاسی

خبرنگار ساقه Paparazzi

ارسال شده در: 09 جون تا سال 2012 01:57 PM PDT

Paparazzi کرده اند، به درستی، به دست آورده خود شهرت بدنام خود را از تاکتیک های مزاحم و خشنی که به کار برای گرفتن یک شات. به نظر می رسد، گاهی اوقات، که در آن هیچ مانع به رفتار قابل قبول برای Paparazzi به پایبندی به آنچه که وجود دارد. در این فیلم خبرنگار از معاون تصمیم می گیرد به نوبه خود جداول و شکار شکارچیان. اخطار: این اختلاف نظر وجود دارد به حداقل می گویند با زبان صریح و مبتذل است. بسیاری با این بخش گفت: بسیاری از مشکل نهفته است با شرکت های رسانه ای که خرید گرامی ورود و تصویری بحث کرده ام، آنچه نظر شما (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید).

در قسمت اول از فیلم می بینیم عکاس ناشناس Paparazzi که به عنوان انگیزه ها و روش های خود را مورد پرسش و به او نشان می دهد که نوعی از «کد» بین Paparazzi وجود دارد.

 در بخش دوم از ویدئو، معاون تیم به خیابانهای اطراف سالن های مشهور محبوب و شروع به مقابله با Paparazzi مقیم. به دور از پرخاشگری و دفاع از سرزمین و تمامیت خود را، تلاش برای مخفی کردن و یا فرار از دوربین های معاون. به نظر می رسد که اگر چه Paparazzi فاقد بسیاری از چیزها، شرم آور است یکی از آنها نیست.

برو به کامل مقاله: خبرنگار ساقه Paparazzi

افکار خود را در این مقاله چه کسانی هستند؟ آواتار ها بحث و گفتگو در فیس بوک یا گوگل +

مقاله از: نکات PictureCorrect عکاسی

کره پرتره آب: در پشت صحنه

ارسال شده در: 09 جون تا سال 2012 11:13 AM PDT

عکس آب کار آسانی نیست، آن را سخت برای کنترل، می توان به نور پیچیده، و، در آتلانتا عکاس مبتنی بر مورد Koloskovs، الکس، تمایل دارد به کمی کثیف. اما اجازه ندهید که ترس شما را از دادن آن را امتحان کنید. در اخیر شلیک زیبایی، Koloskov استفاده از آب برای اضافه کردن علاقه دراماتیک به عکس و در حالی که تلاش در زمان، ساقه، به آرامی گذشت تا همه در زمان کمی مرطوب lightheartedly. در پشت فیلم صحنه نشان می دهد که چگونه Koloskov و دستیاران او، اقدام به تشکیل یک ترشح از آب را به توپ، هوا.نگاه (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید):

در نهایت، آب در ارسال شده توسط دستکاری بسیاری از فریم را به یکی از حوزه های عالی از آب شکل گرفته است. بدون شک یک فرایند وقت گیر است، اما یکی که کاملا ارزش آن را به عنوان شما می توانید در به پایان رسید عکس زیر را ببینید.

آیا هیچ یک از راهنمایی های خود را در کار کردن با آب در عکاسی؟ مطمئن باشید که آنها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

 

..



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 22 خرداد 1391 | 15:42 | نویسنده : حمید حسینی |

این یکی از از پایینی تاسف از کسب و کار از عکاسی است که دو عنصر مهم در گرفتن عکس بزرگ، برای بیشتر عکاسان جوانه زدن، دست کم جالب توجه است.

عکس گرفته شده توسط آلن ساموئل (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از آلن ساموئل)

 

کلید را به هر عکس خوب روشن است. بدیهی است در این روز از فتوشاپ و لایت روم 4 شما می توانید تصاویر در غیر این صورت به طور متوسط ​​و آنها را با جادوگری با تکنولوژی بالا بهتر است، اما به طور مداوم دریافت عکس بزرگ و با کیفیت به طور مداوم بالا به اندازه کافی برای پول درآوردن از عکاسی، شما باید به عنوان یک جادوگر روشنایی است.

برای عکسبرداری در خارج از منزل و مناظر این بدان معناست که سراغ مکان و انتظار، گاهی اوقات برای ساعت، فقط نور سمت راست. این بدان معنی است پیاده روی را از طریق جنگل در تاریکی به عقب بر گردیم به ماشین شما. این بدین معنی است که برای پرتره و مد روز با پایه سه یا پنج نقطه روشنایی که هرگز راضی است، اما دائما سعی نصب setups نورپردازی جدید به چه نتایج کسب می کنید.

عکاسان با استفاده از نور به همان شیوه یک هنرمند با استفاده از رنگ، را به کمال ظریف در یک موضوع. نورپردازی خوب است خسته کننده و دقیق، به دو دلیل چند از عکاسان به ندرت آن استاد است.

عنصر دیگر از عکس های بزرگ شیشه ای بزرگ است. یک دلیل بسیاری از عکاسان حرفه ای به طول های بزرگ به کشتی لنزهای به یک آزمایشگاه در جایی است که آنها را برای یک دوربین مناسب وجود دارد. اجساد دوربین می آیند و می روند اما شیشه های خوب یک عمر طول بکشد.

این روزها راحت تر به آن شیشه ای خوب و بدون وام بانکی دوم در خانه خود. ماشین فرز کامپیوتر کنترل شده و پیشرفته از پوشش های نوری به معنای کمتر رد لنز و اتکای کمتر بر مهارت فرد مونتاژ آنها.

گاهی اوقات شما کیسه مردم را در مورد لنز کیت، لنز می آید که با یک دوربین جدید می شنوید. به خاطر داشته باشید که تولید کنندگان دوربین های علاقه به ساخت دوربین های خود را به عنوان قانع کننده که ممکن است به کاربران جدید و شیشه ای را انتخاب می کنند به عنوان لنز "کیت" است یک معامله بزرگ در طول سال ها بهبود یافته است. لنز کیت به عنوان "سریع" را به عنوان لنزهای گران تر معمولا، به این معنی لنزهای قیمت بالاتر معمولا دارای یک دیافراگم گسترده تر، اما در وسط محدوده دیافراگم خود را اکثر لنز کیت بسیار خوب هستند.

حتی در آن شکار برای لنز ایده آل خواهد بود به طولانی و پر هزینه است و هر عکاس کیسه از لنزهای قدیمی که آزمون زمان را تحمل کنم. این فقط بخشی از رو به رشد در هنر و صنعت است.

تمرکز بر روی این دو عنصر، نور و عدسی ها، شما را از 90 درصد از بسته که می خواهند برای عکاسان حرفه ای، اما فاقد نظم و انضباط برای رسیدن به آنجا از هم جدا کنید.

شما مردم زیادی تقلا کردن دوربین، در مقایسه با این ویژگی و با تولید کنندگان مختلف، بسیاری از مردم کمتر فکر را که در آنها ازدواج قرار داده است. و در عین حال دوربین واقعا فقط تصویری از دستگاه ضبط، نورپردازی و لنز را به تصویر است.

فکر می کنم در مورد آخرین باری که شما شنیده ام کسی پیچیدن بیش از تفاوت بین زنبورها بیگانه و Bowens استودیوی فلش، و در عین حال کسانی هستند که مردم که به برای تبدیل شدن به حرفه ای زندگی ساختن را.

 Rendered Image

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | 9:21 | نویسنده : حمید حسینی |

هنگامی که شما برای اولین بار کشف چگونگی گرفتن عکس از گل می تواند شما را روز بسیاری از لذت فوق العاده می دهد. عکاسی گل مورد علاقه یک نوع از عکاسی است که بسیاری از مردم عشق می باشد. دشوار است برای گرفتن عکس از گل اگر تمام عناصر کلیدی است. اگر شما هر گونه نزدیک به شما را نداشته باشند، یا شما یک باغ از خود را ندارد، و سپس مهد کودک و یا یک پارک های مورد علاقه را امتحان کنید. شما ملزم به پیدا کردن بسیاری از گونه های گل وجود دارد.

"شب لوتوس" اسیر توسط دیوید L Vanderlaan (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از دیوید L Vanderlaan.)

 

در تجربه من به عنوان یک عکاس طرفدار، بهتر است به بررسی نور خود را برای اولین بار. بهتر است برای استفاده از نور برای عکس های شما از گل نرم و فیلتر. چرا؟ خب، یک نور قوی با جزئیات در رنگ و گلبرگ ها را کاهش دهد. و این که در آن زیبایی می آید. شما باید مطمئن شوید که شما را از جزئیات تا حد امکان است که به سادگی اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه شما در نور نرم شلیک. هنگامی که شما می توانید تصمیم آگاهانه برای یک نور نرم تر را انتخاب کنید، شما به نتایج بسیار بهتری داشته باشد.

نور در یک روز ابری، پوشیده از ابر است. این آثار به خوبی برای گل ها به دلیل آن است شدت کم می کند و سایه قوی در سراسر گل خود را ایجاد کنید. این شرایط ابری مناسب برای گرفتن عکس از گل چون هیچ سایه افتضاح به کاهش جزئیات و کمال گل شما وجود دارد.

یکی دیگر از نوک به عکسبرداری گل است به استفاده از یک فیلتر پلاریزه است. این فیلتر همه چیز تیره در صحنه خود را یک بار آن را بر روی لنز شما محل. نور می تواند از دست دادن جزئیات در گل خود را به دلیل آن را آنقدر کوچک و ریز می شود.دوربین پیدا کرد آن را برای عکاسی از جزئیات در گل اگر بیش از حد نور سیل گلبرگ وجود دارد. استفاده از این فیلتر به تیره و جزئیات را.

روش دیگر برای عکاسی گل خوب از انجماد جنبش است. هیچ چیز خسته کننده تر از زمانی که شما با دقت به انتظارنشسته بودند تا ضربه وجود دارد، و حرکت از باد ایجاد تصاویر تمرکز است. این یک مشکل شایع است. این معمولا اتفاق می افتد زمانی که شما عکسبرداری در نور کم و با استفاده از تنظیمات خودکار. شاتر آهسته در نور پوشیده از ابر، و به عنوان یک نتیجه، در حال حرکت هر چیزی ممکن است نگاه تیز.

"Coneflower با قطرات" گرفته شده توسط جو Konz (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از جو Konz.)

 

نگه داشتن دوربین و هنوز هم به عنوان احتمالا شما می توانید. اگر شما چیز زیادی در مورد سرعت شاتر، که خوب نمی دانم، فقط دوربین واقعا هنوز هم نگه دارید. استفاده از یک سه پایه خوب است. این کار بسیار کمک کند. با استفاده از یک سه پایه محکم به شما می دهد بیشتر از یک مزیت به ایجاد ایجاد عکس های واضح تر و شفاف تر به دلیل دوربین سنگ ثابت است.

چیزی که بعد به فکر روز بیست و تیز می باشد. آیا شما تا به حال از عمق میدان شنیده؟ عمق میدان به معنی "گستره ای از آنچه در تمرکز" است. هنگامی که ما گل عکس ها تنها نیاز به یک بخش کوچکی از عکس که در فوکوس است. این عمق میدان کوتاه نامیده می شود. این بدان معنی است که دوربین این است "به دنبال" بسیار دور است. این همچنین بدان معنی است که هنگامی که گل شما را در تمرکز شما می توانید پس زمینه خود را به تیرگی. این اثر واقعا خوب است. در نزدیک کردن عکس گل، ما نیاز به یک پس زمینه روشن نیست.

عکس گل خود را به تیز باشد؟ این است که در آن توقف F و دیافراگم را به بازی می آید. هنگامی که شما دیافراگم تنگ (تعداد توقف ج) به این معنی است که شما شانس بیشتری برای ایجاد تصاویر واضح تر است. چه توقف ج؟ توقف F یک سوراخ کوچک از لنز خود را که به شما اجازه می دهد نور، و یا کاهش می دهد آن است. هنگامی که شما یک دهانه کوچکتر، دوربین قادر است به تیز کردن نظر خود را، پس به صحبت می کنند. هنگامی که شما سعی کنید از این آویزان دیافراگم های عریض (F تعداد کم متوقف می شود) و همچنین به تلاش برای کاهش عمق میدان و تیرگی پس زمینه. در حال حاضر، فقط نور خود را تماشا کنید. این نکته اصلی است.

هنگامی که شما اهدای گل خود را به خوبی، به این معنی شما در حال گرفتن بهتر با ترکیب عکاسی خود را. انشائی که بهتر است نگه داشته بدون عارضه است. (به همین دلیل یک پس زمینه تار کار می کند.) برای جلوگیری از حواس او را پرت در پس زمینه به من پیشنهاد می کنم در را محکم برداشت عکس گل خود را.

عکاسی گل این نسخهها کار میکند: هنگامی که شما یک زاویه واقعا خوب است. این نیز به عنوان "ترکیب عکاسی"، و یا فقط "ترکیب" شناخته شده است. این مربوط به جایی که شما عمدا و موقعیت چیزهای جالب در عکس شما می شود. همچنین شما می توانید برای قرار دادن از گلبرگ های گل خود را می خواهم.

از "Bonansa" گرفته شده توسط Tere اورتیز (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از Tere اورتیز)

 

هنگامی که شما زوم در سمت راست به نزدیک به گل خود را به طوری تصویر محکم نابود و لگدمال را ایجاد می کنید. هر چه بیشتر شما زوم، بیشتر به شما شروع به کار با یک منطقه کوچکتر. یک منطقه کوچک دارای کمتر نور است. نور کمتر به معنی شاتر آهسته تر یا دیافراگم گسترده تر احتمالا لازم است. در هر صورت، نزدیک می کنید، نور بیشتری نیاز است.

عکاسی گل بهترین نوع عکاسی در نظر من است. شما می توانید عکس های خود را خارج از نوبت در واقع اگر شما درخواست به شما نشان داده شده من امروز در اینجا. هنگامی که شما درخواست روشنایی، ترکیب فنی و روش های خوب شما به سرعت پیدا خواهد کرد که شما فقط می دانیم که چگونه به گرفتن عکس از گل به راحتی و به سرعت است.

   


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | 8:55 | نویسنده : حمید حسینی |

برای جوئل Meyerowitz، یک عکاس خیابانی است که بیش از فقط گرفتن عکس های خوب، آن را در مورد تصاویری که قادر به احساس بیداری و آگاهی است. او مؤمن علاقه است که عکس ها باید، نه تنها فرد احساس زنده بودن میده Come on عجله کن، اما احساس تجربه زمینه از عکس های خود را به عنوان اینکه آنها وجود دارد هنگامی که آن گرفته شده بود را به آنها بدهید. پس از یک عکاس خیابانی بیش از 50 سال، Meyerowitz زیادی دیده شده است. یکی از تجربه های به یاد ماندنی او شده است تا شاهد فاجعه مرکز تجارت جهانی، که او در طول بازگو مصاحبه اخیر خود برای لایکا (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید)

 

آنها از عکس به عنوان عکس فکر می کنم، و آن است، اما من از عکاسی به عنوان ایده فکر می کنم. تصاویر حفظ ایده های خود را ... "
هنگامی که کار بر روی خود را به پروژه تجارت جهانی، مرکز Meyerowitz 4 × 5 و 6 × 7 متوسط ​​فرمت لایکا به ضرب گلوله کشته شده است. پس از چاپ در بیش از 10-پا بلند ساخته شده، به او می گوید او امیدوار است که اندازه برای حمل و نقل تخیل بیننده را واقعیت از عکس و اضافه کردن به اصالت تصاویر کمک خواهد کرد. Meyerowitz برای تصاویر که نیاز به یک دوربین بزرگتر، خواست خود را لایکا سری M یک جزء اصلی در بسیاری از عکاسان جدی خیابان کیف دوربین


Meyerowitz در نهایت بیش از 8،000 عکس صفر زمین را پوشش می دهد، که هر دو تخریب و بازیابی نهایی از سایت گرفتن

 


برچسب‌ها: "دیدگاههای یک عکاس خیابانی"

تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | 20:20 | نویسنده : حمید حسینی |

 چگونگی گرفتن عکس از پروانه

چه چیز دیگری می دانید که می تواند به رنگ های با شکوه می بینید زمانی که شما از طریق لنز دوربین شما در پروانه مقایسه؟ شاید پروانه نشسته بر روی یک گل زیبا و درخشان است. هیچ زیباتر از آن دریافت کنید.

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس به باغ با گل است که این زیبایی های بالدار را جذب و شما را به عکاسی هستیم، امیدوارم، شما اخذ شده است برخی از عکس های بزرگ است. اما در صورتی که وضعیت شما را توصیف نیست، شما ممکن است برخی از این راهنمایی ها در شروع کار مفید است.

 

سه محیط برای عکاسی پروانه وجود دارد.خارج از منزل، تنظیمات باغ و مزارع و یا خانه های پروانه. مردم جمع آوری شده است پروانه برای قرن ها. ابتلا به آنها را، از کشتن آنها و نمایش آنها را بر روی تخته و در موارد. ابتلا به آنها را در فیلم یک جایگزین عالی است. پروانه می شود زندگی می کنند و عکس ها زندگی می کنند

 شما لازم نیست که بسیاری از تجهیزات خاص و یا یک دوربین گران قیمت و بزرگ، شروع به عکاسی پروانه خود را داشته باشند. در واقع، شما ممکن است به صرف زمان زیادی را به گرفتن بالا و پایین کردن زمین برای بدست آوردن آن عکس بزرگ . نقطه کوچکتر و ساقه دوربین و راحتی از کیفیت فانی کیسه بسته دوربین مناسب برای عکاسی پروانه است. شما همچنین می خواهید کمک خوبی از صبر و زمان زیادی نیاز دارند. شما نمی توانید به تماس گرفته و پروانه ها. شما می توانید با این حال، خود را راه اندازی این فرصت به بهترین شکل ممکن برای پیدا کردن پروانه به عکس است.


پروانه ها 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | 20:20 | نویسنده : حمید حسینی |

                     
به عنوان یک عکاس، آن را فوق العاده مهم است که بدانید چه چیزی باعث یک تصویر بزرگ است. تنها با داشتن یک دوربین خوب و ابزار فانتزی است که واقعا آن را در این صنعت را دیگر کافی نیست. دانستن آنچه به دنبال و در حد عالی رساندن بر روی کسانی که همه چیز می شود می تواند به شما کمک کند گرفتن واقعا منحصر به فرد، شخصی، و در تصاویر لحظه ای که امیدوارم کمک خواهد کرد که به شما مجموعه ای جدا از همسالان خود را. در اینجا فقط چند چیز است که من در طول یک جلسه نگاه کنید.

ترکیب


من تا به حال کمی مشکل تصمیم گیری مهم ترین جنبه یک تصویر بود. اما در نهایت پس از زیاد فکر کردم - من به این نتیجه رسید که ترکیب باید اولین چیزی که به نظر شما در هنگام گرفتن عکس است. ترکیب در واقع می تواند و یا شکستن یک تصویر. برخی از تصاویر که به نظر می رسد خسته کننده و دنیوی، تا آنها را دوباره انشاء شما وجود دارد. گاهی اوقات تمام طول می کشد به دنبال موضوع خود را از یک زاویه متفاوت است. سعی کنید به فراتر از آنها .... مانند راه فراتر از آنها و تیراندازی کردن. یا شاید شما زیر باید دریافت کنید و شلیک به سمت بالا. گاهی اوقات تغییر که در آن تمرکز در تصویر خود را می توانید تفاوت بیش از حد. مانند تمرکز بر روی یک حلقه در پیش زمینه با زن و شوهر در پس زمینه خارج از فوکوس است.

گفتن داستان


این صفت من شخصا پیدا کنید مهم است - اگر چه هر کس نمی کند. من فکر می کنم بهترین داستان از مردم در آن است. در حال حاضر این ممکن است به نوعی از ایجاد هنری است که می تواند واقعا سرد مانند ایجاد یک تصویر پری با مردم در لباس است. اما من معمولا به دنبال چیزی ساده تر است. مانند پدر اولین بار برگزاری پسر خود را برای اولین بار و به ظاهر شادی خالص و سرفرازی در چهره اش. یا کمی شیرین عمل از یک دختر کمی دمیدن گلبرگ گل را از دست او. یا شاید یک عکس از نزدیک از دست زن و شوهر مسن برگزاری است. گفتن داستان مردم در یک تصویر می تواند یک سطح کاملا جدید را به عمق تصاویر خود را به طور کلی و به معنی اضافه کنید.

 


برچسب‌ها: "چیزهایی که یک عکاس باید بداند" " هیجان در عکاسی " " عناصر یک عکس بزرگ "

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 | 10:53 | نویسنده : حمید حسینی |
صفحه قبل 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.