..

 

یکی از محبوب ترین زوایای به ساقه است از نقطه ایستاده عکاس. در حالی که به خوبی با چشم انداز و دیگر عکاسی همه منظوره است، آن را ضربه بالا ایجاد نمی بصری دستگیری تصاویر.
بسیاری از عکاسان حرفه ای، که هنر عکاسی با تجربه و یادگیری خود تسلط، تولید عکس های خیره کننده و جذاب است که از زاویه پایین گرفته شده است. در عکاسی منظره پیش زمینه را می توان در جزئیات اسیر زمانی که عکاس واقعا کم است و تقریبا بر روی زمین دراز کشیده است. شما همیشه می توانید با این سبک عکاسی با رفتن پایین بر روی زمین آزمایش و گرفتن عکس بیشتر درگیر.
زاویه پایین اجازه می دهد تا یک پرسپکتیو تازه و متفاوت از صحنه و یا همان وضعیت است. در بسیاری از موارد، این دیدگاه بهتری از محل را فراهم می کند و اجازه می دهد تا بیننده را به بررسی چشم انداز جدیدی از حوادث بنای تاریخی، چشم انداز و گاهی.
عکاسی زاویه پایین نیز می تواند در حوادث و احزاب است که در مناسبت های مختلف استفاده می شود. یکی دیگر از مزیت، عکاسی زاویه کم را به تصرف خود تاری حرکت از رقصندگان و نوازندگان بر روی صحنه است. دیدگاه زاویه پایین نقطه نظر تازه به مخاطب می دهد و می افزاید: به هیجان کلی از این رویداد است.
گرفتن کودکان در بازی از سطح چشم خود را یا پایین تر است در عین حال یکی دیگر از استفاده از عکاسی زاویه کم است. عکاسی از کودکان در نتایج و موقعیت ایستاده در زوایای بی دست و پا و چشم انداز "سر در می دهد. عبارات صورت و بی گناهی می تواند اسیر شود و زمانی که کاشفان عکاس ها، تجربه ها و پیاده سازی عکاسی زاویه پایین. هنگامی که شما با کلیک کردن عکس از کودکان در هر رویداد یا عملکرد، مطمئن شوید که برای رفتن به سطح چشم خود و ضبط لحظات. این تصاویر ضربه بالا، که ماندنی را ایجاد کنید.
در بسیاری از نقطه های دیجیتال و ساقه و همچنین دوربین های D-SLR از آن است که دشوار است برای گرفتن دیدگاه های مختلف به عنوان عکاس می تواند صحنه را از طریق منظره یاب یا صفحه نمایش ال سی دی را مشاهده کنند. با این حال در سالهای اخیر، برخی از دوربین های متوسط ​​و D-SLR مثل 600D کانن و نیکون 5100D با شیب و یا چرخش صفحه نمایش ال سی دی مجهز شده است. این نمایشگرهای ال سی دی به عکاس اجازه می دهد برای مشاهده صحنه با چرخاندن / چرخاندن صفحه نمایش ال سی دی و نگه داشتن دوربین تقریبا و یا دست زدن به زمین / طبقه. در صورتی که، زمین یا زمین رایگان در تمیز کردن را ندارد و یا خاک، عکاس می تواند یک پارچه محافظ یا ورق پلاستیکی در زیر دوربین و نگه داشتن ساقه.
لوازم جانبی مفید در عکاسی زاویه کم کوچک سه پایه محکم جدول بالا از حدود 6 "(15 سانتی متر) ارتفاع است. این تطبیق پذیری بیشتر فراهم می کند و اجازه می دهد تا عکاس برای گرفتن شات مداوم در شرایط کم نور مانند غروب، گرگ و میش و غیره

..

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391 | 17:36 | نویسنده : حمید حسینی |

این شگفت انگیز است کمی درباره عکاسی در نور کم شناخته شده و به همین دلیل بسیاری از عکس ها خراب شده که محیط زیست بیش از حد تیره است. بسیاری از مردمی را در واقع برای خرید دوربین گران تر فکر کردن مشکل حل خواهد شد. به هیچ وجه! که شما را کمک نمی کند.

مهم ترین چیز این است که به درک که چرا عکس به نوبه خود در زیر نور کم بد. در این مقاله، من مکانیک در پشت نور کم عکاسی را درک کنید و پس از آن خواهیم نگاهی به یک راه حل ساده برای مشکل کمک کند. شما خواهید دید که شما حتی می توانید گرفتن عکس های خوب در نور کم با استفاده از دوربین های point-and-ساقه.

1.درک این که چرا عکس با کلید خاموش کردن بد در نور کم
نور برای عکاسی مورد نیاز است. آیا شما متوجه زمانی که شما در نور مستقیم خورشید و در نظر گرفتن یک عکس از بچه های اطراف در حال اجرا، تبدیل تصاویر بسیار دیدنی و جذاب؟ معمولا شما آن اشتباه است.
اما در داخل خانه، عکس ها می تواند به نوبه خیلی بد است. با چراغ پوشیده و کیک تولد گرفته، خوراکی یک عکس در آن شرایط منجر خواهد شد به احتمال زیاد در تصویر فازی و فقیر.
مسئله این است - بیش از حد نور کم می شود به دوربین است. آنچه شما نیاز به نور بیشتری را - که به همین دلیل است که اولین چیزی که ما انجام می دهیم این است که برای فعال کردن فلاش و zap پاپ آپ! شما باید نور بیشتر و واضح تر تصاویر.
اما صبر کنید ... با که فلاش خاموش، شما همچنین خواهید دید که افراد خود را روشن شدت. من همیشه فکر می کنم که فلش استفاده می شود کامل دمیده شده در خرابه های کم نور یک تصویر به علت خشونت خود را.
پس چه کاری انجام دهید؟ فرض شما می خواهید برای جلوگیری از خشونت نامطلوب از فلاش را روشن کنید و آن را خاموش. چگونه می توانم شما را بیشتر می توان به دوربین روشن برای دریافت بهتر، شفاف تر تصاویر؟ مطمئن نیستید؟ خب، یک راه وجود دارد. و آن به نام ISO.

..



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391 | 15:13 | نویسنده : حمید حسینی |

از نزدیک (برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

منتشر شده در چند روز گذشته، نزدیک: راهنمای ماکرو و کلوزآپ عکاسی توسط Andrew گیبسون قصد دارد برای کمک به خوانندگان کارشناسی ارشد و اغلب پیچیده ای از تکنیک های عکاسی ماکرو است. موضوع بزرگ همه جا هست، و این روش می تواند کمک کند تا اشیاء را آشکار شما را در راه های کاملا جدید.
تخفیف 20٪ تا یکشنبه

در اینجا پیدا کنید: نزدیک عکاسی

گرفتن از نزدیک کاملا به عنوان ساده آن را به عنوان اول ظاهر می شود. اکثر لنزهای شما را بسیار نزدیک به سوژه خود را بدون علاوه بر این از تجهیزات اضافی. لنزهای ماکرو اما آنهایی که خوب می تواند گران باشد، و شما ممکن است بخواهید برای خرید یکی اگر شما فقط می خواهم به رنگ پاشیدن را امتحان کنید یا عکسبرداری از فاصله نزدیک و ماکرو.
اما خبر خوب این است که لوازم جانبی ارزان قیمت شما می توانید خرید است که به شما کمک خواهد کرد که نزدیک به سوژه خود را بدون فدا کردن کیفیت تصویر وجود دارد. این کتاب یک کار خوب از هدایت شما را از طریق گزینه های موجود، مزایا و معایب هر یک را توضیح میدهد. و البته نیز پوشش می دهد تکنیک های مورد نیاز برای گرفتن صحنه های خرد و برخی از مطالعات موردی با عکاسان ماکرو موفق است.
مباحث پوشش داده شده (90 صفحات):

    قسمت 1: تجهیزات

    عامل گندم و بزرگنمایی

    تست لنز

    درک لنزهای ماکرو

    نزدیک کردن لنز

    معکوس ماکرو لنز

    لوله فرمت

 

از نزدیک (برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

صفحات از نزدیک (کلیک کنید برای دیدن نمونه های بیشتر بزرگتر)
چه نزدیک می تواند به شما؟
    قسمت 2: روش
    تمرکز
    ایجاد تصاویر واضح
    عمق میدان
    قسمت 3: روشنایی
    طبیعی و مصنوعی برای ماکرو
    مطالعه موردی - حشرات عکاسی با Disher مندی
    مورد مطالعه - مواد غذایی عکاسی با سلن استین

عکاسی ماکرو و کلوزآپ و وسیله ای بسیار لذت بخش از خود بیان خلاق است. اما آنها همچنین می توانند کمی تهدید آمیز خواهد بود اگر شما یا هرگز تلاش نکرده است. همه شما نیاز به دانش فنی به علاوه برخی از الهام برای شروع است.

 حتی بدون استفاده از bramper، بلومز یک کار فوق العاده از حفظ گذار از روشنایی روز به تاریکی جریان هموار.

..

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 21 تير 1391 | 11:3 | نویسنده : حمید حسینی |

 

..


..



تاريخ : دو شنبه 19 تير 1391 | 17:12 | نویسنده : حمید حسینی |

موازنه رنگ سفید (WB) است که واقعا مهم برای دقیق دوباره تولید رنگ در یک عکس. اگر تنظیمات WB در دوربین های دیجیتال خود را به درستی تنظیم نیست، شما ممکن است به شات نهایی خود را به صورت کمی در رنگ آبی، نارنجی یا زرد رنگ پیدا کنید. چیز خوبی است .

 

..

 "عروسی قبرس" اسیر آلکس توسط Vavinov (روی عکس کلیک کنید برای مشاهده بیشتر از Vavinov الکس)
در این مقاله، ما در 3 جنبه های مهم تعادل رنگ سفید شما نیاز به درک به منظور استفاده بهتر از آن را در عکاسی خود را نگاه کنید .

1.تعادل نور سفید چیست؟
اجازه دهید با تعریف توازن رنگ سفید. اگر عکس بر روی دوربین خود را گرفته، شما متوجه خواهید شد که گاهی اوقات عکس ها با رنگ - معمولا آبی، یا زرد رنگ است. این مسئله بخصوص در مورد عکاسی چیز در داخل خانه است. برای انسان، چشم ما قادر به تنظیم به این اثر است. با این حال، دوربین های که چشم ندارد و نمی تواند تشخیص و بر این اساس تنظیم.
از این رو، بسیاری از دوربین های دیجیتال با تنظیمات WB - تنگستن، فلورسنت و غیره - برای جبران رنگ رنگ و رنگ عکس نگاه کنید درست است. این معمولا در حالت های از پیش تعیین شده آمده است. شما همچنین می توانید به صورت دستی تنظیمات WB اگر می خواهید تنظیم.
2. از پیش تعیین تنظیمات WB
بیایید نگاهی به بعضی از تنظیمات WB استاندارد مورد استفاده در دوربین های دیجیتال. به طور پیش فرض تنظیم WB استفاده از حالت خودکار است. در این حالت، دوربین خودکار برای رنگ هر رنگ است که به عکس را تنظیم کنید. همیشه ممکن است کار نکند اما خوب "آتش و فراموش کن" حالت است که همه چیز را برای شما می کند.

 

سواحل Nacton" گرفته شده توسط جوزف خوب (تصویر کلیک کنید برای دیدن بیشتر از خوب جوزف)
یکی دیگر از تنظیمات مشترک است که از "حالت غروب آفتاب" است. اگر شما غرق در نور غروب، در هنگام گرفتن عکس، رنگ ها ممکن است بیش از حد زرد است."حالت غروب آفتاب" برادران وارنر تنظیم آفست به طوری که رنگ دقت در ضربه نهایی دوباره تولید.
حالت "تنگستن" نیز استفاده می شود زمانی که شما در زیر لامپ تنگستن. اگر موضوع شما به نظر می رسد مثل او یا او هم با لامپ روشن، بر روی حالت "تنگستن" خود را در تنظیمات WB تغییر دوربین به مدرج.
حالت های دیگر عبارتند از: حالت "فلش" که تصحیح خشونت در داخل خانه های فلش، و همچنین به عنوان "حالت ابری" - که برای جبران رنگ های تیره، آسمان ابری است که بر روی موضوع شما () بازیگران.
3. کتابچه راهنمای WB تنظیم
اگر شما یک کاربر پیشرفته تر، شما باید آنرا انجام کالیبراسیون WB دستی. این نوع از تنظیمات معمولا در دوربین های بالاتر مانند دوربینهای SLR دیجیتال در دسترس است. آنچه من به طور معمول انجام می باشد. من تو را در آغوش گرفتم تا یک تکه کاغذ سفید ضخیم و دوربین در آن نقطه است. این اجازه می دهد تا دوربین را به آنچه "سفید" واقعا است، پس من پایه تنظیمات WB در برابر آن است. هر گاه من این کار را پیدا کنم من به سختی به مسائل رنگ امیزی هر یک در تصاویر نهایی من اجرا شود. آن را امتحان کنید و ببینید که چگونه آن را برای شما کار می کند.

 

..



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 تير 1391 | 13:49 | نویسنده : حمید حسینی |

 . .

"بازتاب" گرفته شده توسط Supriya موکرجی (روی عکس کلیک کنید برای مشاهده بیشتر از Supriya موخرجی)
با بهار فقط در اطراف گوشه، به زودی زمان تعطیلات خانواده خود را در اینجا خواهد بود. در طول سفر خود، نمی خواهید عکس های دیجیتال خود را به درست مانند صحنه انجام داد با چشمان خود نگاه کنید؟
خبر خوب این که آنها می توانند! چیزهایی هستند که شما می توانید عکس ها تعطیلات خود را برای بهبود وجود دارد. حتی با خودکار دوربین همه چیز، شما هنوز هم باید دوربین را برای گرفتن عکس کامل کنترل.
اکثر مشکلات با عکس می توان به سه چیز گره خورده است:
رنگ فقیر؛
• بیش از و یا در زیر قرار گرفتن در معرض.
تاری

رنگ
یکی از نقص فنی دیده می شود در اغلب تصاویر با یا شسته شده از رنگ یا گچ رنگ به آنها است. یک زن و شوهر از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید برای کنترل هر دو وجود دارد. اول، اگر موضوع خود را خارج از منزل است، از قبیل چشم انداز، استفاده از یک فیلتر قطبنده.
آن را "پانچ" تا رنگ، تیره کردن آسمان آبی، انعکاس را حذف و روشن مه - تمام چیزهایی که عکس های خود را بهبود بخشد.
اگر شما در حال تجربه بازیگران رنگ، پس شما نیاز دارید برای مطابقت با دوربین تنظیمات تعادل رنگ سفید به رنگ نور محیط. در بسیاری از موارد بالانس خودکار رنگ سفید (AWB) تنظیمات در دوربین شما رنگ دقیق ارائه، اما در آن زمان که آن را نمی کند، بدانید که چگونه به تغییر توازن رنگ سفید.

قرار گرفتن در معرض
دوربین خود را به تلاش برای قرار گرفتن در معرض ایده آل است، اما این کار را به فکر همه چیز وسط تن یا 18٪ خاکستری - که همه چیز نیست. هنگامی که مواجه با صحنه، بیش از حد روشن، مثل برف سفید و یا یک ساحل ماسه سفید در یک روز آفتابی، دوربین خود را بر خواهد شد و جبران سفید پوستان خود را خاکستری روشن خواهد بود. برای حل این مشکل، شما باید برای اضافه کردن قرار گرفتن در معرض. شما می توانید این کار را با یا کند کردن سرعت شاتر یک توقف و یا با استفاده از عدد بعدی کوچکتر اف را متوقف انجام دهد. هر دو به همان مقدار نور اضافه کنید.
برای افراد بسیار تاریک است، از قبیل کت سیاه و سفید از یک سگ، رنگ سیاه و سفید خود را به بیشتر از یک رنگ خاکستری تیره است. در این حالت، شما را به نور نگاه رنگ سیاه است. برای این کار، و یا سرعت شاتر خود را به یک توقف سریع تر تنظیم و یا F-توقف خود را تغییر دهید به عدد بعدی خود دارند. در هر دو صورت را از همان مقدار نور، رنگ سیاه و سفید خود را به وسیله آن تیره است

. .

 عکس اسیر توسط سینتیا Swinnen (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از سینتیا Swinnen.)
ابزار فوق العاده که بیشتر دوربین های DSLR برای چک کردن قرار گرفتن در معرض یک هیستوگرام است. این چیزی بیشتر از قرار گرفتن در معرض خود را به عنوان یک گراف نشان داده شده است، اما بسیاری از عکاسان را درک نمی کنند چگونه از آن استفاده کنید.
هدف خود را بر روی نمودار این است که "ش" خارج از خط افتادن شیب نمودار در سمت راست و چپ از گراف است. شیب هر خط به پایان می رسد از گراف باید گوشه پایین سمت چپ و راست نمودار خط افقی را تامین کند. اگر هر دو شیب راه بخشی تا هر دو خط عمودی را قطع، و سپس شما را قطع و در حال از دست دادن داده ها قرار گرفتن در معرض. اگر قطع خود را در سمت چپ، سپس قرار گرفتن در معرض اضافه کنید. اگر برش در سمت راست رخ می دهد، قرار گرفتن در معرض حذف. تنظیم تا قطع از دست رفته است.

تاری
تمرکز نامناسب و یا با استفاده از سرعت شاتر خیلی آهسته - تاری است که توسط یکی از دو چیز ایجاد می شود. اگر کل صحنه تار است، پس مقصر دوربین لرزش این معنی که شما به دستگیره سعی دوربین با استفاده از سرعت شاتر خیلی آهسته بود. اصلاح این زمان به بعد با نصب یا دوربین خود را بر روی یک سه پایه و یا عکسبرداری با سرعت شاتر سریع تر.
اگر شما به عنوان تار است، اما بخش هایی از صحنه در تمرکز وجود دارد، و سپس خود را از تمرکز بر روی موضوع خود نبود. این به راحتی می توانید با استفاده از قانون یک سوم اتفاق می افتد. شما باید موضوع خود را به سمت، اما دوربین شما طول می کشد نقطه تمرکز را از وسط صحنه.
برای اصلاح این موضوع، موضوع خود را در وسط منظره یاب شما را فشار دهید و دکمه شاتر نیمه راه. با استفاده از دکمه شاتر شما هنوز در نیمه راه پایین، نوسان دوربین قرار دادن پشت موضوع خود را در موقعیت مناسب. اکنون دکمه شاتر را فشار دهید تمام راه گرفتن تصویر است

 . .

        



تاريخ : چهار شنبه 7 تير 1391 | 12:42 | نویسنده : حمید حسینی |
صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 41 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.