نکات عکاسی عملی برای مبتدی ها
اگر شما می توانید این دو تنظیمات درک، شما در نیمه راه به تبدیل شدن به یک عکاس بهتر است. کتابچه راهنمای شما (من هرگز گفت: شما می توانید آن را به دور پرتاب) به شما که دکمه را به دلخواه روی دوربین است. با این حال، واقعا درک این تنظیمات همه چیز در مورد، آیا در کتابچه راهنمای اتکا نیست. است مقدار زیادی از اطلاعات در خارج وجود دارد وجود دارد: کارگاه ها، وب سایت ها، کتاب ها، کتاب های الکترونیکی و کمک می کند.

تمرین است هرگز آسان تر از آن است که امروز بوده است. اکثر دوربین های دارای تنظیمات نیمه اتوماتیک، به نام "اولویت دیافراگم" و "اولویت شاتر، که به شما اجازه به کار یک تنظیم در حالی که دوربین طول می کشد مراقبت از دیگر. این یک راه عالی برای تمرین مهارت بدون ترس از گرفتن بیش از حد بسیاری از قرار گرفتن در معرض شکست خورده است.
یادگیری از اشتباهات خود

اگر شما فقط هر عکس را حذف کنید شما راضی نیستید با، شما از دست رفته یک فرصت طلایی از تجربه خود را یاد بگیرند. عکس شما در نظر رد می کند در واقع حاوی اطلاعات شما مفید است واقعا می تواند از اشتباهات خود یاد بگیرند!

بیایید می گویند شما در حال آزمایش دیافراگم. سعی کنید عکاسی صحنه، سه بار، با سه تنظیمات دیافراگم های مختلف، به مدت سه نتایج کمی متفاوت است. به جای نگه داشتن مورد علاقه خود را و حذف دیگران، بلافاصله، شما می توانید آنها را به کامپیوتر شما انتقال می دهند و وقت آنها را بررسی درستی. شما می توانید ببینید که چگونه هر تنظیم تغییر نگاه تصویر، و تنظیم برای آن موضوع بهترین کار کرده است. حالا شما می توانید از نتایج خود را نه از برخی نظریه در کتاب یاد بگیرید.

آیا می دانید که اگر شما راست کلیک ماوس خود را بیش از یک عکس را در کامپیوتر خود را انتخاب کنید و "Properties" را به شما خواهد شد بسیاری از اطلاعات جاسازی شده در فایل پیدا کردن؟ شما لازم نیست برای حفظ توجه داشته باشید از اطلاعات سرعت دیافراگم / شاتر. عکس شما آن را برای شما!

البته، در دراز مدت شما نمی خواهید به نگه داشتن هر تک عکس شما را، اما شما ممکن است بخواهید برای حفظ یک پوشه از عکس های یادگیری "برای اشاره به بعد، با شاید دو نسخه از هر موضوع شما را با تجربه. برای اینکه آن را حتی ساده تر، تغییر نام تصاویر را با عناوین مربوطه، به عنوان مثال: Wildflowers / کوچک دیافراگم، Wildflowers / عریض دیافراگم. آبشار / شاتر سریع، آبشار / شاتر آهسته.

آموزش هنر به عنوان خوب به عنوان تکنیک

هر مشکل در عکاسی می تواند توسط دوربین قابل حل نمی باشد. عکاسان با تجربه می دانیم که نور خوب و ترکیب خلاق اغلب از بازار تا فن آوری مهم تر است. در واقع، بسیاری از تصاویر به دلیل شکست روش بد نیست، اما از آنجا که در زمان اشتباه از روز گرفته شد، یا عکاس بود را به اندازه کافی فکر به ترکیب نیست. با این حال روزانه I افرادی که فکر می کنند که تمام مشکلات خود را می توان با یک دوربین بهتر و یا برخی از روش های اسرار آمیز آنها هنوز برای یادگیری حل دیدار خواهد کرد.

به یاد داشته باشید آنچه که من در نوک اولین گفت: دیافراگم و سرعت شاتر است مهارت های اساسی، و با کمی تمرین، آنها سخت به یادگیری نیست. استاد آنها را و شما در نیمه راه وجود دارد. کلید تبدیل شدن به یک عکاس واقعا خوب تعادل از دانش فنی و مهارت های هنری می باشد. تمرین هر دو، و به زودی دوستان شما از آمدن به شما برای راهنمایی عکاسی!
 

منبع :http://www.picturecorrect.com/tips/practical-photography-tips-for-beginners

آموزش عکاسی دیجیتال 4 جلسه در ماه در روزهای جمعه

جلسه ای 20000 هزار تومان

به طور عملی و در محیط باز برگزار می شود.

پیامک  از طریق : 09388500497

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 12 مهر 1393 | 17:35 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.