چگونگی اجتناب کردن از عکس تار

به جای استفاده از ماتریس تمرکز، 51 نقطه تمرکز و یا سایر تکنولوژی های خیالی، من به شدت توصیه می شود با استفاده از تمرکز تک نقطه ای. این باید عکاس گفتن این دوربین که در آن به تمرکز، به جای داشتن دوربین را به این تصمیم برای ما مهم است.

اگرچه پیشرفت های فن آوری در مرزهای جهش و هوش یک دوربین است که هنوز قادر به خواندن ذهن انسان است. این دوربین دقیقا می دانند که در آن یا که منطقه را در قاب ما می خواهیم به تمرکز بر روی. بنابراین، همیشه حق را به این تصمیم مهم خود را رزرو نمائید.

تنظیم سرعت شاتر به اندازه کافی سریع:

یکی دیگر از دلایل اصلی که باعث عکس تار است که با داشتن یک سرعت شاتر است که بیش از حد آهسته است. سرعت کم شاتر به احتمال زیاد خواهد شد "لرزش دوربین"، باعث به ویژه هنگامی که شما در حال نگه داشتن دوربین بدون هیچ گونه حمایت محکم است.

قاعده کلی از انگشت شست برای جلوگیری از لرزش دوربین این است که مخرج از سرعت شاتر 1.5 برابر بزرگتر از فاصله کانونی است. به عبارت دیگر، اگر فاصله کانونی خود را 50MM، سرعت شاتر خود را باید حداقل 1/80 ثانیه برای جلوگیری از عکس های تار است. اگر فاصله کانونی خود را در 100mm میرسیم، باید سرعت شاتر خود را در 1/160 ثانیه یا سریعتر باشد.
با استفاده از یک سه پایه:

دیگر اطراف با استفاده از یک سه پایه برای افزایش ثبات است. این روش خوب است برای عکاسی منظره یا عکاسی از اجسام ثابت است. با فشار دادن دکمه شاتر به طور بالقوه ممکن است "لرزش دوربین" بیش از حد می شود. به این ترتیب، آن را به یک عادت خوب برای استفاده از شاتر از راه دور و یا تایمر خودکار دوربین در زمانی که دوربین خود را بر روی سه پایه نصب شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391 | 11:14 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.